خبرگزاری کار ایران

استقلال تهران یک - پرسپولیس صفر

انتقام آلمانی استقلال از پرسپولیس/ جشن پرسپولیس به عزا تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۰۷

استقلال موفق شد دیدار برگشت مقابل پرسپولیس را با پیروزی پشت سر بگذارد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:45 امروز آغاز شد. دو تیم در حالی برای هشتاد و ششمین بار به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در آستانه قهرمانی لیگ برتر 5 هفته مانده به پایان رقابت‌ها قرار داشت و استقلال هم در صورت پیروزی در این دیدار شانس رسیدن به عنوان دوم جدول را پیدا می‌کرد. این بازی چهره‌های ویژه‌ای را به عنوان میهمان در ورزشگاه داشت که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند مهم‌ترین چهره‌های حاضر در ورزشگاه بودند..

شما می‌توانید اخبار لحظه به لحظه دربی را از قبل تا بعد از بازی اینجا مشاهده کنید.

داور: علیرضا فغانی - کمک‌ها: رضا سخندان و محمدرضا منصوری - داور چهارم: موعود بنیادی‌فر

انتقام آلمانی استقلال از پرسپولیس/ جشن پرسپولیس به عزا تبدیل شد

 

انتقام آلمانی استقلال از پرسپولیس/ جشن پرسپولیس به عزا تبدیل شد

انتقام آلمانی استقلال از پرسپولیس/ جشن پرسپولیس به عزا تبدیل شد

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری (68- علی قربانی)، سرور جپاروف (2+90- آرمین سهرابیان)​​، داریوش شجاعیان (4+90- جابر انصاری)​، فرشید اسماعیلی و مامه تیام

انتقام آلمانی استقلال از پرسپولیس/ جشن پرسپولیس به عزا تبدیل شد

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خیلی‌زاده، جلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا (68- صادق محرمی)، محسن ربیع‌خواه (75- احمد نوراللهی)​، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، بشار رسن(60- گادوین منشا) و علی علیپور

انتقام آلمانی استقلال از پرسپولیس/ جشن پرسپولیس به عزا تبدیل شد

 

گل‌ها: وریا غفوری (44) برای اسقتلال

کارت زرد: مامه بابا تیام(1+45) - وریا غفوری(52) - فرشید اسماعیلی(54) - سرور جپاروف(77)  از استقلال

کارت قرمز: -

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 7: پاس عالی جپاروف برای داریوش شجاعیان در سمت راست محوطه جریمه موقعیت خوبی در اختیار هافبک استقلال قرار داد ولی ضربه بیرون پای این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 15: کرنر ارسالی استقلالی‌ها از جناح راست به شکل خطرناکی روی دروازه پرسپولیس فرستاده شد که 3 بازیکن همزمان برای توپ به هوا بلند شدند و در نهایت بیرانوند توپ را تصاحب کرد.

دقیقه 21: پاس تو در هافبک‌های استقلال برای تیام او را در آستانه تک به تک با بیرانوند قرار داد ولی خروج به موقع گلر پرسپولیس خطر را از دروازه پرسپولیس دور کرد.

دقیقه 22: در شلوغی جلوی محوطه جریمه استقلال توپ زیر پای وحید امیری افتاد ولی شوت این بازیکن کم جان بود و در اختیار رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 23: داریوش شجاعیان در محوطه جریمه پرسپولیس بدون مزاحم صاحب موقعیت سرزنی شد ولی ضربه بی‌دقت او به اوت رفت.

دقیقه 26: پاس عالی تو در برای مامه تیام با جا ماندن مدافعان پرسپولیس در موقعیت تک به تک به مامه تیام رسید ولی ضربه این بازیکن با واکنش خوب بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه 27: پاس مامه تیام در محوطه جریمه به جناح راست برای وریا غفوری رسید ولی ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه 28: حرکت تند و تیز فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه استقلال با برخورد با مجید حسینی باعث توقف و زمین خوردن این بازیکن شد و در اینجا فغانی برخلاف بازیکنان پرسپولیس اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 37: توپ در موقعیتی خوب زیر پای نورافکن افتاد ولی شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 44 (گل): ضربه تیام از داخل محوطه جریمه پرسپولیس با دفع ناقص مدافعان پرسپولیس همراه بود و وریا غفوری در ریباند توپ را پس از برخورد با هر دو تیر دروازه تبدیل به گل کرد.

دقیقه 45: وریا غفوری چند لحظه پس از گلی که زده بود توپ را در محوطه جریمه به اشتباه جلوی پای شجاع خلیل‌زاده انداخت ولی این بازیکن در حالی که به سادگی می‌توانست دروازه استقلال را باز کند توپش را با بی‌دقتی به بیرون زد.

...

دقیقه 50: سرور جپاروف از جناح راست در ضربه کاشته خود توپ خطرناکی روی دروازه پرسپولیس می‌فرستد که با اختلاف کم به اوت رفت.

دقیقه 51: شوت علی علیپور به سمت دروازه استقلال توسط مهدی رحمتی مهار شد.

 

دقیقه 58: کرنر ارسالی پرسپولیس روی دروازه استقلال در حالی پس از برخورد با حسینی به رحمتی رسید که پرسپولیسی‌ها اعتقاد به خطای هند و ضربه پنالتی داشتند.

دقیقه 62: شوت منشا در ریباند به وحید امیری رسید ولی ضربه این بازیکن را رحمتی بدون زحمت مهار کرد.

دقیقه 64: ارسال احمدزاده در حالی با ضربه آکروباتیک علیپور با اختلاف کم به بیرون رفت که پیش از آن داور روی روزبه چشمی خطا گرفته بود.

دقیقه 83: مامه تیام، مهاجم سنگالی استقلال برخورد سنگینی با جلال حسینی داشت که باعث مصدومیت مهاجم آبی‌ها شد.

دقیقه 4+90: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال با ضربه سر جلال حسینی با اختلاف کم به بیرون رفت.

 

حواشی:

* حدود 2 ساعت پیش از شروع بازی ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده بود.

* تماشاگران دو تیم با بردن بنرهایی به ورزشگاه، به اینفانتینو خوش‌آمد گفتند.

* نجفی،‌شهردار تهران از چهره‌های حاضر در ورزشگاه است که برای دیدن بازی رفته است.

* احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان سابق تیم ملی که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد، برای دیدن بازی به ورزشگاه رفته. وی مورد تشویق تماشاگران دو تیم قرار گرفت.

* حال یکی از هواداران استقلال در ورزشگاه بد شد و توسط پزشکان حاضر در ورزشگاه به بیرون منتقل شد.

* جهرمی،‌ وزیر ارتباطات کشورمان هم از تماشاگران ویژه بازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز