خبرگزاری کار ایران

پیروزی مقابل الوصل مهم‌تر از بردن شهرآورد

ناک اوت کردن حریف اماراتی و فرار از مقابله با الاهلی

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۲۸

پرسپولیس بلافاصله بعد از دربی دیدار حساس و بسیار مهمی دارد که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

به گزارش ایلنا، این درست که نتیجه شهرآورد برای همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران پرسپولیس اهمیت بسیاری دارد و بردن این مسابقه به اندازه یک قهرمانی می‌ارزد و مهم است اما پرسپولیس نباید فراموش کند که 5 روز بعد از بازی با استقلال یک مسابقه تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز خواهد داشت و اتفاقا به پیروزی رسیدن در آن مسابقه از بردن شهرآورد هم اهمیت بیشتری دارد.

پرسپولیس در حالی مقابل استقلال قرار خواهد گرفت که 19 امتیاز از حریف سنتی پیش است و ضمن اینکه سابقه نداشته با این اختلاف امتیاز به شهرآورد سنتی پا بگذارد می‌داند که با پیروزی در این مسابقه هم قهرمان خواهد شد. اما بدون شک پیروزی در بازی رفت با الوصل که روز سه‌شنبه و به فاصله 5 روز از شهرآورد تهران برگزار می‌شود اهمیت بیشتری از مسابقه بزرگ با آبی‌ها خواهد داشت.

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل الوصل این تیم اماراتی را عملا از دور مسابقات حذف خواهد کرد و باعث می‌شود رقابت بین سه تیم دیگر گروه جریان داشته باشد. در واقع پیروزی بر الوصل حریف اماراتی را کاملا ناک اوت خواهد کرد و همین باعث می‌شود تا کار شاگردان برانکو در بازی برگشت و در دبی هم راحت‌تر شود.

بازی برگشت دو تیم به فاصله یک هفته از بازی رفت در خانه حریف برگزار می‌شود و اگر پرسپولیس باز رفت را ببرد و الوصل را حذف کرده باشد شانس پیروزی‌اش در بازی برگشت را هم افزایش داده است. این می‌تواند پرسپولیس را با 6 امتیاز دیگر به رقابت با السد برای صدرنشینی امیدوار کند. پرسپولیس می‌داند که باید در این گروه صدرنشین شود چرا که اصلا دوست ندارد در مرحله بعد دو بازی با الاهلی عربستان برگزار کند که در تهران برگزار نمی‌شود و عملا حریف در هر دو بازی میزبان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز