خبرگزاری کار ایران

همه احتمالات قهرمانی پرسپولیس در دربی امروز

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۱۳۰

قهرمانی در فاصله پنج هفته مانده به پایان لیگ برتر را پرسپولیس نخستین تیمی است که تجربه می‌کند.

به گزارش ایلنا، تجربه‌ای که حتی شکست در شهرآورد هم آن را به خطر نمی‌اندازد اما می‌تواند این قهرمانی را به تلخی بکشاند.

با توجه به اختلاف 16 امتیازی پرسپولیس با ذوب‌آهن و اختلاف ۱۹ امتیازی با استقلال، قرمزها با پیروزی در شهرآورد آخر هفته قهرمانی خود را قطعی خواهند کرد؛ فارغ از هر نتیجه‌ای که در بازی ذوب‌آهن 41 امتیازی برابر پارس‌جنوبی رقم بخورد. حالا در نظر بگیرید که شهرآورد بدون برنده به آخر برسد و ذوب‌آهن هم پارس‌جنوبی را شکست بدهد. آنوقت پرسپولیس ۵۸ امتیازی می‌شود و ذوب‌آهن ۴۴ امتیازی و قهرمانی پرسپولیس دوباره به تعویق می‌افتد.

حال آنکه اگر ذوب‌آهن مقابل پارس‌جنوبی متوقف شود یا ببازد، پرسپولیس با تساوی مقابل استقلال هم قهرمان می‌شود.

با شکست پرسپولیس مقابل استقلال اما تنها در صورت شکست ذوب‌آهن مقابل پارس‌جنوبی است که برانکو و تیمش می‌توانند قهرمانی‌شان را در هفته بیست و پنجم جشن بگیرند. اتفاقی که در تاریخی‌ترین قهرمانی تاریخ، کام پرسپولیس و هوادارانش را تلخ خواهد کرد.

در حالی که در صورت پیروزی ذوب‌آهن مقابل پارس‌جنوبی و باخت پرسپولیس، تیم برانکو ۵۷ امتیازی باقی می‌ماند و ذوب‌آهن ۴۴ امتیازی می‌شود تا اختلاف‌شان به ۱۳ امتیاز برسد که در این صورت، قهرمانی قرمزها یک هفته دیگر (تا بعد از بازی با سایپا) به تعویق می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز