خبرگزاری کار ایران

سهم سرخابی‌ها در غایبان دربی هشتاد و شش

استقلال 4 پرسپولیس صفر/ برتری تلخ آبی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۰۱۷

پرسپولیس بدون غایب پا در دربی می‌گذارد ولی شرایط برای استقلال متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی 86 سرخابی‌های پایتخت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مثل همیشه از حساسیت بالایی برای دو تیم برخوردار است.

حساسیت این دیدار باعث شده هر ساله دو تیم از مدت‌ها قبل برای این دیدار با تمام قوا حاضر شوند و ریسک نکردن در استفاده از بازیکنان مصدوم یا در آستانه محرومیت در دیدارهای قبل از دربی از جمله این تمهیدات است که باعث شده معمولا دو تیم غایبی در این دیدار نداشته باشند.

این موضوع در مورد پرسپولیس صدق می‌کند و برانکو تقریباً با قوای کامل خودش را آماده دربی می‌کند ولی بدشانسی گریبان شفر را گرفته و او 4 مهره اصلی خود را در اختیار ندارد.

وضعیت عجیب و دور از انتظاری که برای مهدی قائدی و پادوانی ایجاد شده آنها را تا مدت‌ها از ترکیب استقلال دور نگاه خواهد داشت و از سوی دیگر سید حسین حسینی، گلر جوان آبی‌پوشان هم با گرفتن اختار سوم در دیدار با فولاد، از این بازی محروم است.

علاوه بر این 3 بازیکن، بهنام برزای هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست تا استقلال از نظر تعداد غایبانش 4 بر صفر از پرسپولیس جلو باشد.

پژمان منتظری هم گفته می‌شد دیگر غایب استقلال در این بازی است که شفر در نشست خبری خود اعلام کرد مشکلی برای حضور در زمین ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز