خبرگزاری کار ایران

کفشگری: با وجود پرسپولیس، نایب قهرمانی در لیگ یعنی قهرمانی/ جشن قهرمانی اصلی در دربی است نه روبروی ما

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۰۲

هافبک سایپا در مورد شرایط این تیم و همچنین دربی 86 صحبت کرد.

مهرداد کشفگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط سایپا اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمرینات را با انگیزه و منظم برگزار می‌کنیم تا بتوانیم شکست مقابل سپیدرود را جبران کرده و در کورس نایب قهرمانی خودمان را بالا بکشیم و سهمیه آسیایی بگیریم.

وی در مورد شکست مقابل سپیدرود گفت: بازی مقابل تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند همیشه سخت است و چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند تمام وجودشان را برای پیروزی می‌گذارند. ما هم به نظرم خیلی خوب بازی کردیم و کمی اسیر بدشانسی شدیم ولی از بازی با فولاد به روند پیروزی بر می‌گردیم.

هافبک سایپا در مورد تقابل با فولاد عنوان کرد: بازی سختی است و با توجه به اینکه فولاد 4 گل از استقلال خورده شرایط روحی خوبی ندارد ولی با تجربه‌های تیم می‌توانند  شرایط را به حالت عادی برگردانند و نباید آنها را دست کم بگیریم و این بازی با توجه به 6 امتیازی بودن اهمیت زیادی دارد.

کفشگری در مورد جنگ 5-6 تیم برای کسب سهمیه گفت: با توجه به شرایطی که پرسپولیس در لیگ برتر ایجاد کرده قهرمانی لیگ از قبل مشخص است و در این شرایط جنگ نایب قهرمانی هم ارزشمند است چرا که به اندازه قهرمانی ارزش دارد و امیدوارم در این رقابت ما برنده شویم.

وی در مورد دربی پایتخت هم عنوان کرد: این دربی به نظرم شرایط خیلی خاصی دارد و با توجه به شرایط دو تیم اصلاً قابل پیش بینی نیست. دو تیم شرایط خوبی دارند و از کادرفنی خوبی هم برخوردار هستند و همین پیش بینی را سخت می‌کند ولی امیدوارم پرسپولیس برنده شود.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد اینکه دلش برای دربی تنگ شده یا نه گفت: قطعاً دلم تنگ شده و دوست داشتم در این بازی باشم. من 3 دربی تجربه کردم که هر 3 بازی را بردیم و بازی آخرم هم همان پیروزی 4 بر 2 بود که باعث شد با خاطره خوب از این تیم بروم.

کفشگری در پایان با اشاره به اینکه احتمالاً جشن قهرمانی پرسپولیس مقابل سایپا رقم می‌خورد عنوان کرد: ما واقعاً شرایطی داریم که تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و نمی‌توانیم به مسائل دیگر فکر کنیم. امیدوارم پرسپولیس این هفته قهرمان شود و جشن اصلی را در همین بازی بگیرند تا مقابل ما انگیزه کمتری داشته باشند و راحت تر بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز