خبرگزاری کار ایران

محمد نوری: پرسپولیس برای قهرمانی نیازی به ما ندارد/ دلم برای دربی تنگ شده است

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۸۸۱

هافبک با تجربه پارس جم از تقابل با ذوب‌آهن و همچنین دربی صحبت کرد.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار حساس پارس جم مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی سخت و حساسی مقابل ذوب‌آهن داریم و این تیم در نیم فصل دوم به طور کلی متحول شده است. با توجه به شرایط جدول این بازی برای ما 6 امتیازی است و باید برای رسیدن به سهمیه پیروز از زمین خارج شویم.

وی در مورد رویارویی با مربی سابقش در این دیدار گفت: امیرخان از مربی‌های خوب لیگ برتر است و در تیم ملی و تراکتورسازی مربی من بوده. کارنامه ایشان مشخص است و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. همانطور که گفتم بازی سختی داریم و امیدوارم پیروز شویم.

هافبک پارس جم در مورد اینکه با پیروزی تیمش پرسپولیس هم قهرمان خواهد شد عنوان کرد: قهرمانی پرسپولیس مدت‌هاست مشخص شده و مهم نیست این هفته یا هفته بعد قطعی شود. آنها تیم خوبی هستند که برای قهرمان شدن به ما یا تیم دیگری نیاز ندارند.

نوری با اشاره به دربی پایتخت هم گفت: دربی همانطور که همیشه گفته‌اند ربطی به شرایط دو تیم و جایگاه جدول و... ندارد و هر تیمی بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند برنده خواهد شد. در سال‌های اخیر کمتر شاهد این بودیم که هر دو تیم در چنین شرایط خوبی باشند و بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. من فکر می‌کنم بازی خیلی پر گل نباشد ولی در هر صورت به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم تیم محبوبم برنده شود.

وی در مورد خاطراتش از دربی و اینکه دلش برای این بازی تنگ شده یا نه، اظهار داشت: من دربی‌های زیادی را بازی کردم و در اکثر آنها هم به گفته مربیانم و کارشناسان بازی خوبی انجام دادم. خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارم، گل زدم، یک گلم را داور قبول نکرد، یک پنالتی از دست دادم، یک پاس گل به ایمون زاید دادم و... با تمام اینها دوست دارم شرایطش ایجاد شود و باز هم دربی را تجربه کنم و دلم برای این بازی تنگ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز