خبرگزاری کار ایران

دوئل سیاه در دربی هشتاد و شش/ گادوین یا مامینیو؟

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۷۴۹

منشا و تیام برای نخستین گل خود دربی تلاش می کنند‌

به گزارش ایلنا، چیزی تا آغاز هشتاد و ششمین دربی پایتخت باقی نمانده است. جایی که سرخابی ها باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

یکی از زیباترین تقابل های این مسابقه دو چهره سیه چرده دو تیم هستند. گادوین منشای نیجریه ای در ترکیب پرسپولیس و مامه بابا تیام سنگالی در ترکیب استقلال جزو مدعیان گلزنی در این مسابقه به شمار می روند.

منشا بعد از جدایی طارمی در ترکیب اصلی پرسپولیس جاگیر شد. او در همه جامها برای پرسپولیس گل زده و آمار درخشانی در فصل گذشته لیگ قهرمانات داشت اما در لیگ نتوانسته درخشش زمان پیکان را داشته باشد. منشا در دیدار رفت نمایش خوبی داشت اما بازهم در گلزنی مقابل استقلال ناکام بود. حالا بهترین فرصت برای مهاجم نیجریه ای برانکو مهیا شده تا بازی شبیه به جدال مقابل الاهلی و الهلال را به نمایش بگذارد.

در سوی مقابل با مامه بابا تیام روبرو هستیم. مهاجم آبی ها بعد از ۱۱ دقیقه در لیگ گل زد و ستاره اصلی تیمش مقابل فولاد بود. او موفق شد در بازی با الهلال ام مسبب تک گل تیمش شود. حالا این بازیکن که جایگزین قربانی در ترکیب اصلی شده می خواهد در اولین دربی، اولین گلش را هم به ثمر برساند.

منشا یک بازیکن فیزیکی با دوندگی بالاست که قابلیت شوت از پشت محوطه جریمی را هم دارد اما تیام در کارهای تیمی حضور موثرتری دارد و خیلی سخت موقعیت خراب می کند.

باید دید برنده این دوئل کیست

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز