خبرگزاری کار ایران

قهرمانی پرسپولیس مبارکشان باشد

شفر: برانکو می‌تواند برای رییس فیفا سورپرایز داشته باشد نه من/ دوست داشتم در فینال جام حذفی به پرسپولیس بخوریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۵۵

سرمربی استقلال در مورد شرایط تیم پیش از دربی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وینفرد شفر، سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران اظهار ما در شرایط خوبی قرار داریم من دیروز و پریروز بازی‌های پرسپولیس را دیدم خصوصاً بازی اخیر مقابل استقلال خوزستان. خیلی خوب بود و نکات خوبی از آن برداشت کردیم و آنالیز خوبی داشتیم. فرصت‌ها داخل محوطه جریمه و خارج از آن شکل گرفت.

وی افزود: دربی برای مردم ایران و ایرانیان خارج از کشور مهم است. من در روزهای دیگر چنین جمعیتی ندیده بودم ولی اینکه شما اینجا هستید نشان از اهمیت بازی. برای من یک بازی عادی مثل سایپا و فولاد است. ما بعد از این بازی 2 دیدار خیلی سخت در لیگ قهرمانان مقابل العین داریم. طبیعی است که بخواهیم خیلی بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی استقلال بابت محرومیت گلر این تیم گفت: بابت کارت زرد حسینی غافلگیر شدم ولی کاری نمی‌توان کرد.

وی افزود: رویای من این بود که بتوانیم فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس باشیم که پرسپولیس حذف شد و این اتفاق نیفتاد. می‌توانست بازی خاصی باشد.

شفر در ادامه گفت: بازی پرسپولیس مقابل السد را دیدم. خیلی خوب بازی کردند بهتر از سال قبل امیدوارم در پایان بازی تماشاگران دو تیم راضی و خوشحال باشند. نمی‌خواهم بیش از این در مورد دربی حرف بزنم. وضعیت پادوانی مهم‌تر است. می‌تونم بگم تراژدی برای ما بود. اتفاق تلخی برای تیم و خود من بود. سلامت بازیکنان مهم‌تر از خود فوتبال است. امیدوارم زودتر برگردد پسر خیلی خوبی است. می‌دانم باشگاه هم حداکثر تلاش خود را برای کمک به او انجام می‌دهد. نمی‌دانم چه زمانی می‌تواند اضافه شود ولی اگر امکان ادامه فوتبالش نباشد می‌تواند در کادر فنی مربی شود.

وی در مورد اینکه برانکو گفته بود سورپرایز من توی زمین است و آیا او سورپرایزی برای این دیدار دارد گفت: شاید برانکو سورپرایز شخصی برای اینفانتینو دارد و می‌خواهد او را شام مهمان کند. من سورپرایزی برای این بازی ندارم. برانکو مربی پرسپولیس است و من مربی استقلال و تنها چیزیست که می‌توانم بگویم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه حضور اینفانتینو می‌تواند فرصتی برای پس گرفتن امتیاز میزبانی از تیم‌های عربستانی باشد یا نه، گفت: وقتی ما در عمان مقابل الهلال بازی کردیم خبرنگاران آلمانی در مورد آن از من سوال کردند و گفتم این یک قانون برای فوتبال ایران است و تنها مختص استقلال نیست. اگر در ورزشگاه آزادی از الهلال میزبانی می‌کردیم شرایط متفاوت بود و امیدوارم این امکان برای ما فراهم شود.

وی در مورد صحبت‌های گرشاسبی که گفته بود جدول رقابت‌ها نشان دهنده شرایط دو تیم است گفت: من خیلی دیر به استقلال اضافه شدم و زمانی که آدم پانزدهم بودیم در حالیکه الان با همان نفرات سوم جدول هستیم. به جمع ما فقط تیام اضافه شده که یک بازی در لیگ برای ما انجام داده است. شرایط خودش گویای همه مسائل است و اگر کسی نمی‌تواند متوجه آن شود من صحبتی ندارم.

سرمربی استقلال در پاسخ به اینکه در قبال قهرمانی پرسپولیس هواداران از آنها انتظار پیروزی دربی را دارند اظهار داشت: قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گویم و حرف دیگری ندارم بزنم

شفر در مورد پیش‌بینی از نتیجه دربی عنوان کرد: اگر شما دوست دارید ما پیروز شویم این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز