خبرگزاری کار ایران

اشکان نامداری: رحمتی هیچ مشکلی برای بازی ندارد/ امیدوارم کارت زرد حسینی بخشیده شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۲۵

مربی گلرهای استقلال نگرانی هواداران این تیم در مورد مصدومیت رحمتی را رفع کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خبر مصدومیت مهدی رحمتی و احتمال نرسیدنش به دربی استقلالی‌ها را حسابی نگران کرده بود ولی این بازیکن در تمرین امروز تیمش حاضر شد.

اشکان نامداری، مربی گلرهای استقلال در خصوص وضعیت این بازیکن اظهار داشت: مهدی کمی درد از ناحیه زانو داشت ولی مشکل حرکتی نداشت و فکر نمی‌کنم مساله خاصی برای بازی روز پنجشنبه داشته باشد. من اخباری که در رسانه‌ها خواندم تعجب کردم چرا که اصلا موضوع جدی‌ اتفاق نیفتاده است. روز گذشته هم با اینکه تمرین تعطیل بود ولی با مهدی و ارشیا تمرین کردیم و تمرین خوبی هم برگزار شد.

وی در مورد اینکه اگر حسینی محروم نبود چه کسی بازی می‌کرد گفت: تصمیم در این خصوص با آقای شفر است و ایشان هم معمولا شب قبل از بازی به بازیکن می‌گوید در ترکیب اصلی هستی و چند بار پیش آمده که از چند روز قبل اعلام می‌کند ولی در این بازی قرار بود شب بازی اعلام شود که حسینی محروم شد.

مربی گلرهای استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود شفر از حسینی بابت کارت زرد گلایه دارد عنوان کرد: اصلاً چنین چیزی نیست و هیچ گلایه‌ای نبود چرا که کارت زرد حسینی اشتباه داور بود و کارشناسان داوری هم این موضوع را تایید کردند.

نامداری در رابطه با اینکه گفته می‌شود استقلال به دنبال بخشش کارت زرد حسینی است گفت: امیدوارم تمام نیروهایمان را مقابل پرسپولیس در اختیار داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز