خبرگزاری کار ایران

لیونل مسی همه را شگفت‌زده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۲۶۹

لیونل مسی با ضربه ایستگاهی خود که یادآور گل رونالدینیو به وردربرمن در سال 2006 بود، حتی هم‌تیمی‌ها و مربی‌اش را نیز شگفت زده کرد.

به گزارش ایلنا، ارنستو والورده در کنفرانس خبری بعد از بازی با خیرونا گفت: «سخت است که بخواهی به این کارها عادت کنی. درست وقتی به نظر می‌رسد یک بازیکن همه کار کرده، قدم جلو می‌گذارد و سورپرایزتان می‌کند. ما همه منتظر بودیم ببینیم چطور می‌خواهد از روی دیوار دفاعی توپ را عبور دهد و ناگهان از زیر پای بازیکنان حریف توپ را گل کرد. وقتی صحنه را تماشا می‌کنی با خودت می‌گویی اینکه کاری نداشت اما در واقعیت اینطور نیست و مسی کارها را برای شما آسان جلوه می‌دهد.»

مسی در رقابت‌های مختلف این فصل 30 گل زده. این بازی برای او خاص بود چون نخستین بازی بعد از درگذشت پدربزرگ مادری‌اش در روساریوی آرژانتین بود.

والورده برای نخستین بار از دو خرید گرانقیمت خود در ترکیب اصلی استفاده کرد که بازی کوتینیو و دمبله در کنار مسی و سوارس نتیجه بسیار خوبی داشت:«ما امید زیادی به کوتینیو و دمبله بسته‌ایم. کوتینیو در اطراف و داخل محوطه جریمه فوق‌العاده است و عالی شوت می‌زند همانطور که روی گلش مشخص بود. دمبله در کناره‌ها تخصص دارد، او بال و خیلی جوان است. او مصدومیت‌هایی داشته که روی روند آمادگی و انطباقش با تیم و شرایط جدید تاثیر گذاشته اما حالا برای این بخش مهم فصل به تیم برگشته. بازیکن به اعتماد به نفس نیاز دارد و با گلزنی به آن می‌رسد مثل کوتینیو. دمبله هم در جریان بازی به دنبال همین بود. فکر می‌کنم هر چه بازی جلو رفت این دو بهتر و بهتر شدند بخصوص دمبله.»

والورده گفت: تعویض جرارد پیکه به مشکلات اخیر زانویش ربطی نداشته اما گابریل سمدو که اواخر بازی بیرون کشیده شد با آزمایش‌های بیشتر میزان آسیب همسترینگش مشخص می‌شود.

جوردی آلبا کارت زرد گرفت و بازی پنج‌شنبه با لاس پالماس را از دست می‌دهد اما به بازی بعدی با اتلتیکومادرید می‌رسد. سوارس هم قصد داشت کارت بگیرد اما داور تن نداد.

والورده قبول ندارد که بازیکنانش عمدا اخطار می‌گیرند: «داور در بازی تصمیم گیرنده است و من هیچ چیز نمی‌توانم بگویم. اگر ما مجبور شویم به خاطر اخطار از یک بازیکن استفاده نکنیم، دیگری را جانشینش می‌کنیم، آن موقع ما تصمیم می‌گیریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز