خبرگزاری کار ایران

بابت شفر و تیام از مدیریت باشگاه ممنونم

ستار همدانی: استقلال قطعاً‌ بازنده دربی نخواهد بود/ مسلمان در زمین باشد ستاره پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۹۵۵

عضو کمیته‌فنی استقلال به تشریح شرایط این تیم پیش از دربی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ستار همدانی در مورد نشست مشترک سرخابی‌ها پیش از دربی اظهار داشت: این جلسات هماهنگی می‌تواند برای جذابیت بازی مفید باشد و نوعی اتحاد در مدیریت و بین پیشکسوتان بازی هم ایجاد خواهد کرد تا در کنار هم قرار بگیرند و این نشان می‌دهد استقلال و پرسپولیس اگرچه در زمین بازی رقبای سرسختی برای هم هستند رفاقت و احترام فی مابین آنها وجود دارد و این احترام امیدوارم بین بازیکنان در زمین و روی سکوها بین تماشاگران هم وجود داشته باشد.

وی در مورد اینکه پیش از این چنین نشست‌هایی باعث می‌شد دربی جذابیت خود را نداشته باشد و اکثراً مساوی شود گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم آن زمان بازیکنان محتاط شده بودند و صحبت‌هایی که مطرح می‌شد روی تیم اثر خود را می‌گذاشت. در حال حاضر پرسپولیس 2 سال است که به عنوان یک تیم قدرتمند در بازی‌های داخلی و آسیایی نتایج خوبی می‌گیرد و این موضوع نشان از پتانسیل بالای فوتبال ما دارد. نباید تیم‌ها را از مسیر خود خارج کنیم.

عضو کمیته‌فنی استقلال در مورد پیش‌بینی از نتیجه بازی گفت: با توجه به پتانسیل بالای دو تیم قابلیت‌های زیادی دارند و امیدوارم بازی زیبا و پرگلی شاهد باشیم. هر چند که پیش بینی بازی سخت است ولی من فکر می‌کنم با توجه به روند رو به رشد استقلال در هفته‌های اخیر قطعاً این تیم بازنده نخواهد بود. از طرف دیگر نمی‌توانیم قابلیت فنی پرسپولیس را زیر سوال ببریم و تیم قدرتمندی است که در مجموع فکر می‌کنم با توجه به شرایط خوب دو تیم این دیدار یکی از بهترین دربی‌ها باشد.

همدانی با اشاره به درخشش تیام در ترکیب استقلال مقابل فولاد خاطرنشان کرد: ابتدا تشکر کنم از مدیران استقلال چرا که در حال حاضر در مورد تیام و شفر صحبت کردن راحت است ولی زمانی که تیم تحت فشار بود تصمیمات این چنینی از سوی مدیریت جای ستایش دارد. شفر آمد و توانایی‌های خودش را نشان داده و تیام هم یکی از بهترین بازیکنان خارجی سال‌های اخیر است که شبیه لوکاکو بازی می‌کند و این در پی آمدن شفر به ایران اتفاق افتاده است. در کل باید همیشه دقت کنیم بازیکنان خارجی با این کیفیت جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه دیگر خرید خارجی استقلال مصدوم است هم گفت: این بازیکن مصدوم تازه 20 روز است که آمده است و رزومه خوبی دارد که امیدوارم مصدومیتش هم برطرف شود، مطمئنم او می‌تواند به ما کمک کند.

همدانی در مورد نقش ‌کمیته‌فنی در تیم گفت: من به تازگی وارد مجموعه شدم ولی ما همیشه نظراتمان را انتقال دادیم و لحاظ شده است و خرد جمعی بوده ولی در راس امور خود شفر تصمیم گیرنده است و دخالتی در کار او صورت نمی‌گیرد.

وی در پایان با اشاره به ستاره‌های احتمالی دربی گفت: مناعتقاد دارم هر تیم یک ستاره دارد که این ستاره خود تیم است. اگر نگاه کنید برای مثال یکی مثل سهرابیان در دفاع میانی کار خودش را می‌کند و این ساختار باعث می‌شود هر بازیکنی در آن قرار بگیرد ستاره می‌شود. البته در بین بازیکنان ما رهبر استقلال امید ابراهیمی است که به خوبی در میانه میدان تیم را رهبری می‌کند و در کنار او جپاروف و شجاعیان را هم داریم. ستاره پرسپولیس هم علیپور است و آقای گلی او نشان می‌دهد بازیکن با کیفیتی است. مسلمان هم اگر باشد بازیکن خطرناکی است ولی مشکلاتی برایش ایجاد شده که بازی نمی‌کند. به نظرم برانکو نشان داده مخالف بازیکن سالاری است و بازیکنان بهتر است دنبال مسائل حاشیه‌ای نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز