خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال:

تیم منتخب هفته در تسخیر استقلال و سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۴۵۹

شفر و شاگردانش نقش پررنگی در تیم منتخب هفته بیست و چهارم داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار در دو روز به پایان رسید و تیم‌های مختلف با نتایجی که کسب کردند تغییراتی در جدول رده‌بندی رقم زدند. در این میان برخی از بازیکنان نتوانستند در حد و اندازه خود ظاهر شوند و برخی دیگر هم فراتر از حد انتظار بوده و نقش کلیدی در تیمشان و نتیجه بازی ایفا کردند. در اینجا تیمی منتخب از بهترین بازیکنان هفته بیست و چهارم لیگ برتر تشکیل داده‌ایم:

 

دروازه‌بان: حسین حسینی (استقلال تهران)

در روزی که شاید برای خودش تلخ بود و با دریافت کارت زرد دربی را از دست داد، یکی از بهترین‌های تیمش بود و با چند سوپر سیو دروازه‌ تیمش را از خطر حملات فولاد نجات داد. شاید نداشتن حسینی برای شفر در دیدار حساس دربی حسرت بزرگی باشد.

 

مدافع راست: وریا غفوری (استقلال تهران)

پایه گذار گل اول استقلال بود که توسط تیام به ثمر رسید و در اکثر دقایق بازی در فاز دفاعی و هجومی مهره موثر و کم اشتباه تیمش بود.

 

مدافع میانی: محمد نصرتی (نفت تهران)

علاوه بر یک بازی کم اشتباه در خط دفاع، تک گل تیمش را هم به ثمر رساند تا رکورد شکست ناپذیری نفت با افاضلی همچنان ادامه داشته باشد.

 

مدافع میانی: محمد انصاری (پرسپولیس)

در نبود جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده بعد از مدت‌ها به پست مدافع میانی برگشت و عملکرد خوبی هم مقابل استقلال خوزستان به نمایش گذاشت.

 

هافبک میانی: داریوش شجاعیان (استقلال تهران)

مثل همیشه مهره موثر تیمش بود و توانست با یک بازی خوب در روند پیروزی 4 گله تیمش تاثیر گذار باشد و یک گل زیبا هم به ثمر رساند تا مزد بازی خوبش را بگیرد.

 

هافبک هجومی: حسین ابراهیمی (سپیدرورد)

در روزی که سپیدرود دست به کار بزرگی زد و توانست دایی و سایپا را با یک پیروزی خوب به خانه بفرستد، حسین ابراهیمی مثل همیشه مهره کلیدی تیمش بود.

 

هافبک هجومی:  رضا دهقانی (سپاهان)

2 گل از 5 گل سپاهان سهم هافبک جوانی بود که در زمان هدایت سپاهان توسط کرانچار فرصت چندانی پیدا نکرد ولی با اعتماد ابراهیم‌زاده عملکرد درخشانی از خودش به نمایش گذاشت.

 

مهاجم کناری: مهدی شریفی (سپاهان)

یک گل زده و 2 پاس گل از سوی شریفی دلیل کافی برای قرار دادن نامش در میان بهترین‌های هفته است. شریفی به روزهای اوج خود در سپاهان بازگشته است.

 

مهاجم کناری: مرتضی تبریزی (ذوب‌آهن)

زوج فوق‌العاده‌ای با کی‌روش استنلی ساخته است و یک پاس گل برای او ارسال کرد و گل پیروزی بخشی که در دقیقه 93 به ثمر رساند 3 امتیاز شیرین برای ذوب‌آهن به ارمغان آورد.

 

مهاجم نوک: مامه بابا تیام (استقلال تهران)

2 گل زد، یک پاس گل داد و روی گل دیگر آبی‌پوشان تاثیر مستقیم داشت تا ستاره بی چون و چرای استقلال در برد پر گل مقابل فولاد خوزستان باشد. تیام نوید یک مهاجم خوب برای آبی‌ها بود.

 

سرمربی: وینفرد شفر (استقلال تهران)

از استقلال یک تیم شاداب و با تراوت ساخته که برای پیروزی می‌جنگد و از گل زدن لذت می‌برد. استقلال تیم خوش ساختاری است که فوتبالش هم تماشاگر پسند است و هم نتیجه‌گرا. زدن 4 گل به تیم سوم جدول کار بزرگی است که شفر و تیمش از پس آن برآمدند.

منصور ابراهیم‌زاده و علی کریمی هم در این هفته دست به کار بزرگی در تیمشان زدند و شایسته تقدیر هستند.

 

سایرین:

سیامک نعمتی (پرسپولیس)، سینا سرلک، ساسان انصاری و ابراهیم عالمه (سپاهان)، میثم تهیدست و عارف پورغلامی (سپیدرود)، روزبه چشمی و آرمین سهرابیان (استقلال تهران)، احسان پهلوان (تراکتورسازی)، امید سینک (پارس جم)، امیرحسین صادقی، مهدی مومنی، سجاد مشکل‌پور و مرتضی آقاخان (پیکان)، لوسیانو پریرا (صنعت نفت)، کی‌روش استنلی (ذوب آهن)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز