خبرگزاری کار ایران

همه بازیکنان ما برای حضور در ترکیب آماده هستند

برانکو: در دربی جشن قهرمانی می گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۴۳۲

سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش با پیروزی در دربی جشن قهرمانی می گیرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان یک گام دیگر برای رسیدن به قهرمانی برداشت.برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس بعد از این برد به نشست خبری آمد و درباره این دیدار گفت: امروز بازی خیلی مهمی داشتیم. به هر حال مجبور بودیم بعد از بازی با السد خودمان را برای لیگ برتر آماده کنیم. این برد قهرمانی ما بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم به خاطر سه امتیازی که گرفتیم و نتایج درخشانی که تاکنون داشتیم.

وی افزود: چند بازیکنی که کمتر بازی کرده بودند، امروز بازی کردند اما مهمترین مسأله برای ما برد بود و ما با برد منتظر دربی می‌شویم تا جشن قهرمانی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد سؤالی مبنی بر بازی نگرفتن از رسن و یا حضور مهاجمان در نقش پاسور تصریح کرد: رسن کدام بازی را بازی نکرد، امروز بازی کرد، بازی قبل هم بازی کرد و بازیکنان میانی ما فرشاد و سیامک هم که خوب بازی می‌کنند مشکل کجاست؟ سیامک هم امروز گل زد.

برانکو در مورد اینکه امکان دارد جشن قهرمانی پرسپولیس با پیروزی در دربی پایتخت همراه شود، خاطرنشان کرد: موضوع استقلال از فردا برای ما مطرح می‌شود. امروز بازی با استقلال خوزستان بود و در مورد آن صحبت کنید.

ایوانکوویچ در خصوص اینکه چرا مسلمان بازی نمی‌کند و امکان دارد او در دربی به میدان برود، گفت: در مورد دربی از فردا سؤال کنید. همه بازیکنان ما برای حضور در ترکیب آماده هستند اما من اولویت بازی را به جای مسلمان به بشار رسن، وحید امیری و فرشاد دادم. سیامک هم بازیکن قابل قبولی برای ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز