خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی ژنرال تیم ماست؛

شفر: داور تصمیم شدیدی گرفت / فعلا روی استراحت تمرکز می‌کنیم نه دربی

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۳۸۳

سرمربی استقلال تهران گفت: کارت زردی که دروازه‌بان ما گرفت همه دیدند، به نظرم تصمیم شدیدی بود؛ همه می‌دانستند او دو کارته است. با کارت زردی که امروز گرفت، بازی بعدی را از دست داد، اما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر پس از برتری شاگردانش مقابل فولاد خوزستان گفت: چه چیزی می‌توانم بگویم؟ اول باید تعریف بزرگی از تیم خودم داشته باشم و شما دیدید که دو بازی سخت در آسیا داشتیم و امروز 90 دقیقه جنگیدیم و همه کارهایی که از بازیکنان خواستم در زمین انجام دادند. نشان دادیم چه روحیه بالای تیمی در ما است که فوق‌العاده است، تمام بازیکنان ما حتی نفراتی که به عنوان تعویضی به زمین آمدند شخصیت بالایی دارند.

شفر افزود: از عملکرد ابراهیمی غافلگیر نشدم، او عملکرد بسیار خوبی داشت. حتی در مسابقات قبلی ما و در دیدار مقابل الهلال هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او ژنرال و فرمانده تیم ما است، به کی‌روش به خاطر داشتن چنین بازیکنی تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال تهران گفت: برخی بازیکنان که دو کارت زرد داشتند را تغییر دادیم. فرشید اسماعیلی و مجید حسینی دو کارته بودند. کارت زردی که دروازه‌بان ما گرفت همه دیدند، به نظرم تصمیم شدیدی بود؛ همه می‌دانستند او دو کارته است. با کارت زردی که امروز گرفت، بازی بعدی را از دست داد، اما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

شفر خاطرنشان کرد: آرمین سهرابیان ابتدا در دفاع چپ بازی کرد و بعد از مصدومیت پادو به جای او به دفاع وسط آمد و خیلی خوب هم بازی کرد، از عملکردش بسیار خوشحالم و از اعتماد به نفسی که داشت بسیار خوشحالم. ما باید فوتبال بازی کنیم، پاس یک‌ضرب دو ضرب بدهیم و توپ را دراختیار داشته باشیم. گل اول، گل دوم و همینطور در ادامه گل آخر خیلی خوب بود، بازیکنانم خیلی خوب کارهایشان را انجام دادند. شما در لیگ قهرمانان نمی‌توانید بایستید، اگر فقط بخواهیم با توپ‌های بلند بازی کنیم، نتیجه نمی‌گیریم.

سرمربی آبی‌ها با تعریف از عملکرد مامه بابا تیام افزود: تیام هنوز صددرصد آماده نیست، شاید ۷۰ درصد آماده باشد. او بازیکنی است که به خوبی با توپ پیش می‌رود و بازیخوانی خوبی دارد. تمام فاکتورهایی که یک مهاجم خوب باید داشته باشد را تیام دارد. فردا ریکاوری می‌کنیم و نیاز به استراحت داریم اما بلافاصله تمریناتمان را برای دربی از سر خواهیم گرفت.

مرد آلمانی ارزیابی عملکردشاگردانش را اینگونه تشریح کرد: ما سعی می‌کنیم بازی به بازی فکر کنیم اما بعد از این بازی با پرسپولیس و العین بازی‌های بسیار مهمی داریم اما فعلاً تمام تمرکز ما این است که تیم‌مان استراحت کند. باید ببینم شرایط امید نورافکن چگونه می‌شود و آیا او به بازی بعدی می‌‌رسد یا خیر، اما برای هواداران امروز یک بازی بسیار خوب بود. خیلی خوشحالم که نسبت به بازی قبلی مقابل الهلال فرصت‌های بهتری داشتیم و آنها را تبدیل به گل کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز