خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری خبر داد:

بخش در دست بازسازی استادیوم آزادی برای دربی اسفندماه آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۸۷۸

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری گفت: صندلی های سکوهای در دست بازسازی استادیوم برای دربی اسفند‌ماه نصب می‌شوند.

به گزارش ایلنا ، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری گفت: صندلی های سکوهای در دست بازسازی استادیوم برای دربی اسفند‌ماه نصب می‌شوند.

 حسن کریمی دراین باره گفت: تمام تلاش ما مهیا کردن شرایط مناسب و در شان تماشاگران فوتبالدوست برای دیدن دربی استقلال و پرسپولیس در روز دربی ماه اسفند است.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری، افزود: بخش در دست بازسازی استادیوم آزادی برای استفاده دربی اسفندماه آماده می‌شود و صندلی‌های سکوهای این بخش تا روز دربی نصب و برای بهره برداری آماده خواهد شد.

کریمی در ادامه، گفت: حفظ جایگاه و منزلت تماشاگران و جوانان عزیز تاکید سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان است و ان‌شاالله در برنامه ما پذیرایی و اسکان مناسب تماشاگران شهرستانی که برای دیدن دربی راهی تهران می شوند قرار دارد.

مدیر عامل شرکت تجهیز و نگهداری، ادامه داد: تمام همت و برنامه من و همه همکارانم در این شرکت میزبانی شایسته از علاقمندان پر شمار ورزش و فوتبال در روز دربی خواهد بود وامیدوارم در کنار هم بازی خوب و با نشاطی را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز