خبرگزاری کار ایران

تردید قلعه‌نویی در چینش خط دفاعی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۲۷۲

سرمربی ذوب آهن برای چیدمان خط دفاعی خود دچار تردید است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان میزبان لوکوموتیو است و با توجه به شکست در دیدار نخست، نیاز مبرمی به هر 3 امتیاز این دیدار خانگی دارد.

موضوع نگران کننده در این میان عملکرد ضعیف خط دفاعی در 2 دیدار اخیر است که در مجموع 7 گل دریافت کرده‌اند و از طرفی لوکوموتیو هم با زدن 5 گل به الوحده در دیدار نخست، آمادگی بالای خط حمله تیمش را به رخ کشیده است.

همین موضوع باعث شده قلعه‌نویی برای چینش نفرات دفاعی خودش برای این دیدار به تردید بیافتد.

به جز میلاد فخرالدینی که تقریباً رقیب جدی در پست تخصصی خود ندارد، 3 پست دیگر خط دفاع ذوب‌آهن وضعیت نامعلومی دارد.

در سمت چپ خط دفاع محمد ستاری در دیدار با سایپا به میدان رفت ولی نتوانست درخشش خود را در دیدار با آیزاول تکرار کند و تعویض شد تا بوحمدان به پست او منتقل شود.

همین موضوع باعث شد قلعه‌نویی در بازی با الدحیل به بوحمدان در پست دفاع چپ بازی دهد که این بازیکن هم اشتباهاتی در این بازی داشت و نتوانست عملکرد خوب همیشگی خود را داشته باشد. این موضوع که مقابل لوکوموتیو ستاری در پست دفاع چپ به میدان برود یا بوحمدان یکی از دغدغه‌های قلعه‌نویی است.

پست دفاع وسط هم دغدغه دیگر قلعه‌نویی است که باید از میان بازیکنانش 2 نفر را برای ترکیب اصلی انتخاب کند. در دیدار با سایپا که وحید محمدزاده محروم بود، نژادمهدی و خالد شفیعی در ترکیب اصلی حضور داشتند که منجر به دریافت 4 گل از سایپا شد و با بازگشت محمدزاده و بیرون رفتن نژادمهدی در دیدار با الدحیل، بازهم ذوبی‌ها با دریافت 3 گل عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشتند.

در حال حاضر ذوب آهن همین 3 گزینه تخصصی را برای دفاع میانی در اختیار دارد و اگر قلعه‌نویی بخواهد از بازیکنی دیگر در این پست استفاده کند احتمالا ولسیانی به دفاع مرکزی منتقل می‌شود که پیش از این سابقه حضور در پست مورد نظر را داشته است.

باید دید در نهایت چینش دفاعی مورد نظر قلعه‌نویی برای بازی فردا چه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز