خبرگزاری کار ایران

حمودی در گفت‌وگو با ایلنا:

مطمئنم پرسپولیس در دربی کار سختی دارد؛ استقلال در آسیا حریفانش را غافلگیر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۲۶۰

مدافع سابق استقلال تهران درباره رویارویی شاگردان وینفرد شفر با پرسپولیس در دربی 86 و حضور در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

علی حمودی در گفت و گو با ایلنا، درباره بازگشت پیکان به امتیازگیری با پشت سرگذاشتن چندین هفته ناکامی اظهار داشت: خداراشکر شرایط خیلی خوب است؛ به هر حال بعد از هفته‌ها نتیجه گرفتیم و روحیه بازیکنان خیلی بیشتر شد. همچنین شرایطمان در جدول با ثبات تر شده و 6 امتیار گرفتیم و مطمئنن از سهمیه آسیسا می گییری

حمودی که چند هفته نیمکت نشینی را تجربه کرده بود، درخصوص بازگشت با امتیازگیری به ترکیب پیکان گفت: در چند هفته اخیر خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی گرفتیم و این بازی‌ها از روی نیمکت دنبال کردم. به دنبال اینکه چرا نیمکت نشین شدم، نبودم. نظر سرمربی است که چه کسی در ترکیب قرار بگیرد و من هم هر زمان در این تیم بازی کردم سعی کردم بهترین‌ها را رقم بزنم.

مدافع پیکان درباره کسب سهمیه آسیایی شاگردان مجید جلالی عنوان کرد: مدیریت، کادرفنی و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا در بین 5 تیم بالای جدول حضور داشته باشیم و با تلاشی که داریم این اتفاق دور از دسترس نیست.

بازیکن اسبق استقلال تهران که به همراه آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت درباره بازی‌های پیش روی شاگردان شفر گفت: استقلال چندین هفته است که خوب نتیجه می گیرد و بازیکنانش از نظر روحی روانی در بازه خوبی هستند. مطمئنم پرسپولیس برابر این تیم در آزادی کار سختی خواهد داشت.

او افزود: به هر حال آنها گروه سختی در آسیا دارند که سال‌ها پیش از آن صعود کردیم و استقلال نشان داده در آسیا حریفانش را غالفگیر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز