خبرگزاری کار ایران

مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا؛

بازگشت رویایی روخی بلانکو در دانمارک / پیروزی با ارزش لایپزیگ در سن پائولو

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۹۰

مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با پیروزی تیم های اتلتیکومادرید و لیون و شکست دور از انتظار ناپولی پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا از ساعت 23:35 هفت دیدار به صورت همزمان برگزار شد. آاک آتن در شبی که مسعود شجاعی را در ترکیب نداشت به مصاف دیناموکیف اوکراین رفت و در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد.یاران شجاعی در حالیکه تا دقایق پایانی با یک گل از میهمان خود عقب بودند، با گل دقیقه 80 آجارویچ به تساوی رسیدند تا امیدشان برای بازی برگشت زنده بماند.

در بازی دیگر اتلتیکو مادرید در شرایطی که با یک گل از میزبان خود کپنهاگن عقب بود به بازی برگشت و به پیروزی 4 بر یک دست یافت.سائول در دقیقه 21،‌ گامیرو در دقیقه 37، گریزمان در دقیقه 71 و ویتولو در دقیقه 77 گلهای اتلتیکو در این دیدار را به ثمر رساندند.شاگردان سیمئونه با این برد گام بلندی برای رسیدن به مرحله یک هشتم برداشتند.

در دیگر دیدار ناپولی صدرنشین در سن پائولو برابر لایپزیگ آلمان با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.اوناس در دقیقه 52 گل نخست را برای ناپولی زد اما در ادامه لایپزیگ با دو گل تیمو ورنر در دقایق 61 و 90 و گل بروما در دقیقه 74، بازی را به سود خود به پایان رساند.  

در سایر دیدارها نتایج زیر رقم خورد:

*سلتیک یک – زنیت صفر

*استوا بخارست یک – لاتزیو صفر

*پارتیزان بلگراد یک – ویکتوریا پلژن یک

*لیون 3 - ویارئال یک 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز