خبرگزاری کار ایران

در پایان مسابقه نیمه ماراتن قهرمانی بانوان کشور

پریسا عرب قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۴۶

مسابقه دوی نیمه ماراتن قهرمانی بانوان کشور با قهرمانی پریسا عرب از تهران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، نخستین مرحله مسابقه دوی نیمه ماراتن قهرمانی بانوان کشور (جام هرمز) با شرکت 23 ورزشکار از استان های سراسر کشور با حمایت مالی شرکت بنا گستر کرانه صبح امروز در جزیره هرمز برگزار شد و در پایان این رقابت نفس گیر که به طول 21 کیلومتر و 98 متر بود، پریسا عرب از استان تهران موفق شد با زمان 1:26.55 ساعت به عنوان قهرمانی دست یابد.

زینب منصوری از استان فارس با رکورد 1:31.42 ساعت نایب قهرمان شد و افسانه مویدی از استان خراسان رضوی نیز با ثبت زمان 1:34.11 ساعت به مقام سومی دست یافت.

رقابت زیبای دوی نیمه ماراتن بانوان با استقبال پرشور مردم خونگرم جزیره هرمز در محل برگزاری و طول مسیر مسابقه 212 کیلومتر و 98 متری همراه بود و تشویق دوندگان شرکت کننده توسط حاضرین در خط پایان نیز به زیبایی این مسابقه افزود.

همچنین مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو ومیدانی، هاشم صیامی، دبیر فدراسیون، پریسا بهزادی، نایب رئیس بانوان فدراسیون، دکتر طالب زارع و امین الله افتخاری، مدیران شرکت بناگستر کرانه، خانم رضایی، مسئول ورزش بانوان استان هرمزگان میرحسینی، بخشدار حزیره هرمز، دریایی، رئیس اداره ورزش وجوانان جزیره هرمز،بمپوریان، رئیس اداره آموزش و پرورش جزیره هرمز، منصور روشن قیاس، رئیس هیأت دو و میدانی استان هرمزگان، هیأت برگزار کننده از سوی فدراسیون و تنی  چند از کارشناسان دو و میدانی ایران نیز در محل برگزاری و خاتمه مسابقه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز