خبرگزاری کار ایران

در نیمه اول ترسو بودیم

پورموسوی: هواداران فولاد این 4 نفری نیستند که علیه ما شعار می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۲۴

سرمربی فولاد از عملکرد تیمش مقابل پیکان راضی است اما می گوید تیمش در نیمه اول ترسو بازی کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی پس از شکست 2 بر یک فولاد خوزستان مقابل پیکان در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی دو نیمه متفاوت برای ما داشت. در نیمه اول ترسو بودیم. برای من جای سوال دارد که چرا بازیکنان در نیمه اول به آن شکل بازی کردند در حالی که قبل از مسابقه خیلی با آنها صحبت کرده بودیم.

وی اضافه کرد: با این حال امروز واقعاً خوب بازی و فرصت‌های متعدد گلزنی ایجاد کردیم. دیدید که دو مرتبه توپ به دروازه تیم پیکان برخورد کرد اما روی غافلگیری نتیجه را واگذار کرده و بعد از 17 هفته شکست خوردیم. تأکید می‌کنم که ما از روز اول هم دنبال رتبه نبودیم و فقط می‌خواستیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: با قرارداد دو ساله به فولاد آمدم که یک سال از آن باقیمانده است. برای سال اول کسب نتایج خوب و قرار گرفتن در جایگاه مناسب را هدف‌گذاری کردیم که خوشبختانه به آن رسیدیم و شرایط ما در جدول مسابقات خوب است. هدفمان این بود برای فصل دوم برای کسب سهمیه تلاش کنیم که انشاءالله این اتفاق رخ خواهد داد. الان هم ناامید نیستیم و امیدوارم در بازی بعد نتیجه خوبی کسب کنیم.

پورموسوی درباره عملکرد ضعیف حامد لک در بازی با پیکان یادآور شد: لک بازیکن ملی‌پوش ماست و باید همیشه از او حمایت کنیم. قبول دارم که امروز ما با ترس و دلهره بازی کردیم و دلیل اصلی شکست‌مان هم همین مسئله بود. میلاد بدرقه را در خط دفاع بازی گرفتیم که متأسفانه مصدوم شد و مجبور شدیم در ادامه هافبک دفاعی‌مان را به یک خط عقب بیاوریم و این مسئله به ضررمان تمام شد و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم.

وی گفت: بعد از دریافت گل تساوی عقب نیامدیم و بازی تهاجمی را ادامه دادیم تا به گل برتری دست پیدا کنیم ولی متأسفانه یکی از بهترین بازیکنانمان در زمین با یک پاس اشتباه حریف را صاحب ضد حمله کرد و گل دوم را دریافت کردیم. در کل از عملکرد شاگردانم راضی‌ام و فقط ناراحتم که چرا در نیمه اول ترسو بودیم. در نیمه دوم هم شجاع بودیم که غافلگیر شدیم که این هم از جذابیت‌های فوتبال است.

سرمربی فولاد خوزستان درباره شعارهای هواداران و درخواست آنها مبنی بر استعفای او  گفت: من امروز با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم که باید رضایت هوادارانمان را برآورده کنیم. هواداران واقعی ما همیشه به بهترین شکل حمایتمان کرده‌اند و از جایگاه تیم نیز رضایت دارم اما در این بین تعداد کمی هم دنبال چیز دیگری هستند. هواداران فولاد این 4 نفری نیستند که علیه ما شعار می‌دهند بلکه هوادارانی هستند که در هر شرایطی تیم را حمایت کرده‌اند. آنها می‌دانند ما در این فصل با چه تیم جوانی استارت زدیم و در 3 سال اخیر این فصل کمترین هزینه را برای بستن تیم داشتیم. از اول هم دنبال کسب سهمیه نبودیم و نیستیم و فقط می‌خواهیم جایگاه خوبی در جدول رقابت‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز