خبرگزاری کار ایران

تعویض های الدحیل به سود این تیم بود اما برای ما نه!

قلعه نویی: هنوز 15 امتیاز دیگر باقی مانده است

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۱۰۶

سرمربی ذوبی ها می گوید تیمش بازی را خوب شروع کرد اما در نیمه دوم نتوانست به این روند ادامه دهد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیمش مقابل الدحیل در جمع خبرنگاران گفت: بازی را به خوبی آغاز کردیم و پس از آنکه به گل برتری رسیدیم می توانستیم تعداد گل های خود را افزایش دهیم که با از دست رفتن فرصت ها این اتفاق نیفتاد. پس از آغاز نیمه دوم نیز بازی را به خوبی آغاز کردیم اما به مرور نتوانستیم به همان خوبی بازی کنیم. هرچقدر که تعویض های تیم الدحیل به سود این تیم بود و به آنها کمک کرد تعویض های ما کمکی به ما نداشت.

قلعه نویی درباره داوری این دیدار گفت: باید از داور ژاپنی تشکر کنم. او امروز قضاوت خوبی داشت و نمی توان از آن ایراد گرفت.

او درباره کم اثر شدن ذوبی ها در دقایق میانی بازی گفت: این موضوع را قبول دارم و خودم نیز آن را عنوان کردم. البته باید بگویم دو دلیل برای باخت ما در این دیدار وجود داشت. اول اینکه شما ببینید هر سه گلی که ما دریافتیم روی اشتباهات فردی بود و دوم هم اینکه بازیکنانی که به میدان فرستادیم نتوانستند پاسخگوی خواسته های ما باشند.

سرمربی ذوبی ها در پاسخ به سوالی که درباره تحلیل رفتن قوای بدنی ذوبی ها پرسیده شد گفت: نه این موضوع را قبول ندارم و معتقدم وضعیت بدنی بازیکنان ما تحلیل نرفت. یعنی وقتی ما از روی اشتباهات فردی دروازه خود را باز شده دیدیم متوجه می شویم که وضعیت بدنی بازیکنان مشکلی نداشت. اما این را قبول دارم که بعد از گل اول نظم تیمی خود را از دست دادیم.

قلعه نویی در ادامه گفت: تا زمانی که تیم ما نظم داشت موفق شدیم ارتباط بین هافبک ها و مهاجمان این تیم را قطع کنیم اما پس از باز شدن دروازه مان و زمانی که نظم مان را از دست دادیم حریف توانست استفاده بیشتری ببرد.

او در پایان گفت: هنوز 15 امتیاز از بازی های این گروه باقی مانده است و ما باید همه تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم یکی از تیم های صعود کننده از این مرحله نام بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز