خبرگزاری کار ایران

آذری: شرایط میزبانی قطری‌ها استثنائی است/ ایمان دارم با دست پر بر‌می‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۰۱۹

مدیرعامل ذوب‌آهن از شرایط تیمش پیش از دیدار با الدحیل قطر ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید آذری در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص آخرین وضعیت ذوب‌آهن پیش از دیدار با الدحیل قطر اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و ما دو جلسه تمرین خوب در قطر برگزار کردیم که یکی از آنها در آکادمی الدحیل بود و یک جلسه هم در زمین ورزشگاه اصلی برگزار شد و خدا را شکر از لحاظ روحی و جسمی بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند.

وی در مورد تحویل گرفتن توپ‌های آسیایی گفت: ما به دلیل اینکه بازی پلی‌آف داشتیم و شرایط‌مان متفاوت بود توپ‌ها را از 25 روز پیش تحویل گرفته بودیم و البته خودمان هم زودتر مکاتباتمان را شروع کردیم تا به موقع توپ‌ها به دستمان برسد و در قطر هم بهترین شرایط اردویی را برای تیم محیا کردیم و همه چیز برای یک بازی خوب و جانانه محیاست و امیدوارم بازیکنان یک بار دیگر ثابت کنند نماینده شایسته ایران هستند.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد میزبانی قطری‌ها عنوان کرد: شرایط میزبانی خیلی خوب و حتی استثنائی است و از آنها خیلی ممنونیم و امیدوارم بتوانیم در مقابل در اصفهان از آنها میزبانی خوبی به عمل بیاوریم. همه شرایط محیاست و به کار بچه‌ها و توانایی قلعه‌نویی و کادرفنی ایمان داریم و امیدوارم با دست پر از قطر برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز