خبرگزاری کار ایران

تحولات بالایی در تیم‌های آسیایی دیدیم

ترابیان: می‌خواهیم حضور قدرتمندانه در جام جهانی 2020 داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۸۱

رئیس هیات اعزامی به رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا، گفت: این دوره از مسابقات ویژگی‌های خاص خود را داشته و شاهد تحولات بالایی در تیم‌های آسیایی بودیم.

به گزارش ایلنا، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی که به عنوان رئیس هیات اعزامی تیم ملی فوتسال به رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در چین تایپه، گفت: خوشبختانه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با قدرت ظاهر شده و رو به رشد بودند. کشوری مانند میانمار که موفقیت و رشدش مرهون مربیان ایرانی بود به شکل مطلوبی در این دوره از بازی‌ها حضور پیدا کرد. کشور عراق نیز با استفاده از بازیکنان ایرانی که در لیگ‌های عراق توپ می‌زدند، رشد و نمو بالایی داشت و عملکردش در این دوره از مسابقات کاملا مشخص بود.

وی افزود: بسیاری از تیم‌ها مانند تایلند، ازبکستان و ژاپن جزء بزرگان آسیا هستند اما هیچ کسی فکر نمی‌کرد که تایلند را با نتیجه مقتدرانه 9 بر یک شکست دهیم. در واقع عبور از تایلند پیام جدی برای تیم‌های دیگر بود. تیم ازبکستان با تمام تدابیری که اندیشیده بود، نهایتا بازی را واگذار کرد اما نکته جالبی که در پایان بازی و مصاحبه های سرمربیان تیم‌ها شاهد بودیم‌، این بود که هم تایلند و هم ازبکستان از نوع رقابت با ایران راضی بودند. ایران به عنوان یک تیم بسیار برتر از تیم های فوق بود.

ترابیان درباره دیدار برابر ژاپن گفت: تیم ژاپن در شروع بازی از بازیکنان خود خواسته بود که محکم بازی کنند و از طریق ایجاد تشنج، تشکیلات منسجم تیم ایران را دچار تغییر و تحول کنند اما بچه ها و کادر فنی توانستند با تدابیر و برنامه‌های مختلف به پیروزی برابر این تیم برسند. فوتسال مدرن را از بازیکنان ایران با صلابت و دقت عمل شاهد بودیم.

وی در پایان گفت: ما هدفمان این است که در جام جهانی 2020 حضوری مقتدرانه داشته باشیم و درخشان تر از کلمبیا ظاهر شویم. خوشبختانه شرایط بسیار مطلوب روحی و روانی در تیم ملی فوتسال حاکم است و بچه ها این شانس را داشتند که رئیس فدراسیون فوتبال از زوریخ به چین تایپه سفر کرد و حضورشان باعث شد تا روحیه مضاعفی به بازیکنان تزریق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز