خبرگزاری کار ایران

صمد مرفاوی در گفت‌و گو با ایلنا:

استقلال توانایی شکست الریان را دارد/ خارجی‌های جدید رزومه خوبی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۷۵۹

مرفاوی در خصوص حضور بازیکنان جدید در این تیم ادامه داد: رزومه این بازیکنان، رزومه بسیار خوبی است هر دوی آنها تجربه بین‌المللی دارند و این می‌تواند به استقلال کمک کند.

عبدالصمد مرفاوی مربی سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته به نظرم اگر کمی با تمرکز و تدبیر بازی کند می‌تواند این تیم را در قطر شکست دهد.

وی ادامه داد: استقلال تیم بسیار پر مهره‌ای است و مربی می‌تواند هر سیستم و ترکیبی را که می‌خواهد به زمین بفرستد. من اعتقاد دارم استقلال حتی می‌تواند از این گروه صعود هم بکند.

مرفاوی در خصوص حضور بازیکنان جدید در این تیم ادامه داد: رزومه این بازیکنان، رزومه بسیار خوبی است هر دوی آنها تجربه بین‌المللی دارند و این می‌تواند به استقلال کمک کند. البته استقلال نسبت به نیم‌فصل اول بسیار بهتر عمل کرده و اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست الان یکی از مدعیان حتی قهرمانی نیز باشد.

سرمربی سابق استقلال در پایان گفت: استقلال در این فصل شانس کسب سهمیه مستقیم آسیا را هم دارد و اگر بتواند در فینال حذفی قهرمان شود فصل آینده به عنوان سهمیه مستقیم در آسیا حضور خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز