خبرگزاری کار ایران

کفشگری: داوری خورشیدی هیچ ایرادی نداشت/ هنوز 7 فینال در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۳۵۴

هافبک سایپا از پیروزی پر گل تیمش مقابل ذوب‌آهن می‌گوید.

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی سایپا مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ذوب‌آهن هم بعد از چندین برد پیاپی در لیگ برتر در اوج آمادگی و روحیه بالا قرار داشت و ما هم کاملا با هدف برد وارد زمین شدیم که دوباره در کورس کسب سهمیه قرار بگیریم و مزد برتری خودمان را بگیریم.

وی در مورد پیروزی پر گل در این دیدار گفت: ما صد در صد برای برد وارد زمین شده بودیم ولی فکر چنین نتیجه پرگلی را نمی‌کردیم. ذوب‌آهن از بهترین و پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ است و نتیجه گرفتن مقابل این تیم کار هر تیمی نیست ولی ما هم سایپا هستیم و بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم که نتایج تیم این را به خوبی نشان می‌دهد.

هافبک سایپا در مورد اولین حضورش در ترکیب اصلی تیم عنوان کرد: در دو بازی قبل نیمه دوم وارد زمین شدم و کم کم آمادگی جسمی خودم را دوباره پیدا کردم و خوشحالم آقای دایی به من اعتماد کرد و در ترکیب اصلی قرار گرفتم. از عملکرد خودم راضی هستم ولی در کل در سایپا نتیجه گرفتن تیم مهم‌تر از بازی کردن بازیکنان است و همه به فکر موفقیت تیم هستیم.

کفشگری با اشاره به رقابت تنگاتنگ تیم‌ها در بالای جدول گفت: این از شرایط لیگ امسال است و با توجه به وضعیتی که پرسپولیس ایجاد کرده است، نایب قهرمانی برای سایر تیم‌ها حکم قهرمانی را دارد و امیدوارم با نتایچ خوبی که می‌گیریم این عنوان به ما برسد.

وی در در ادامه گفت: هنوز 7 فینال دیگر در پیش داریم و باید از آنها سربلند خارج شویم تا با بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانیم.

هافبک سایپا در مورد اعتراض ذوبی‌ها به داور مسابقه هم گفت: داوری مشکل خاصی نداشت. هم پنالتی ما کاملا درست بود و هم صحنه‌ای که آنها اعتراض داشتند پنالتی است تصمیم داور درست بود و فکر می‌کنم خورشیدی قضاوت خوبی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز