خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین: بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا مقدمه‌ای برای پارالمپیک توکیو است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۰۹

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در مورد رقابت‌های آسیایی جاکارتا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: هدف ما حضور موفق کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا است، اما این رقابت ها مقدمه ای برای آماده شدن ملی پوشان در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

حمید علی صمیمی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اهدافی را در بازی های پاراآسیایی جاکارتا دنبال می کنیم که می تواند مقدمه ای برای حضور پر قدرت در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد تا ملی پوشان برای حضور در این مسابقات مهیا شوند.

وی افزود: در حوزه نایب رئیسی و ساختار بانوان نیز به دنبال تغییراتی هستیم چرا که در حوزه بانوان استعدادهای خوبی حضور دارند که می توانیم با توجه به توانمندی های آنها حتی بخش آقایان را پشت سربگذارند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در خصوص احتمال تغییرات در آماده سازی تیم ها برای حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا اظهار داشت: برنامه های آماده سازی تیم ها برای بازی های پارا آسیایی جاکارتا از قبل آغاز شده و باید برنامه را دنبال کنیم و البته با اصلاحات کوچک و ظریف چرا که فرصتی تا شرکت در این بازی ها نداریم. مراحل آخر اردوها انجام شده اگر تغییراتی لازم باشد بعد از بازی های پاراآسیایی باید انجام شود.

وی درباره مشکلات ساره جوانمردی، ملی پوش پارا تیراندازی ایران، مبنی بر حضور مربی خارجی گفت: جوانمردی پدیده است و باید برای چند نفری که مثل ساره جوانمردی هستند برنامه ریزی کنیم. من حرف های خانم جوانمردی را شنیدم و قول دادم تا با کمک خودش برنامه ها را انجام دهیم یعنی آنچه را می خواهد مهیا کنیم.

صمیمی درباره مشخص شدن کادر اجرایی خود اظهار داشت: دبیر و نواب رئیس و کادر را با مشورت انتخاب و تیم توانمندی را معرفی می کنیم. اگر تغییراتی هم انجام شود از بدنه جامعه جانبازان و معلولان استفاده می کنیم. به عبارت دیگر تغییرات عمیق از بیرون فدراسیون نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز