خبرگزاری کار ایران

کریمی گفت مسائل بین من و فدراسیون است

یزدانی: فعلا روی سپیدرود تمرکز دارم نه استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۹۳۸

هافبک سپیدرود رشت گفت: یک قرارداد سه ساله با استقلال دارم اما در حال حاضر بازیکن سپیدرود هستم و اوضاع تیمی ما طوری است که تمرکز کاملم روی سپیدرود است نه استقلال.

به گزارش ایلنا، میعاد یزدانی در پایان دیدار برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه به تهران آمده بودیم گل نخوریم، مخصوصا در 15 دقیقه اول که کم کم بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم اما متاسفانه همان 15 دقیقه اول گل خوردیم و همه چیز عوض شد.

او ادامه داد: باید تغییر سیستم می دادیم. نیمه اول خوب مدارا کردیم اما نیمه دوم با ضربه ایستگاهی که امید ابراهیمی زد همه چیز عوض شد و استقلال کلا امروز از نظر من خیلی بهتر از ما بازی کرد.

یزدانی در پاسخ به سوال مدت قراردادش با استقلال تهران گفت: این سوالی است که قبلا هم جواب داده بودم و یک قرارداد سه ساله با استقلال دارم اما در حال حاضر بازیکن سپیدرود هستم و اوضاع تیمی ما طوری است که تمرکز کاملم روی سپیدرود است نه استقلال؛ که ان شاء الله تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

هافبک سپیدرود افزود: واقعا دیدید که هواداران ما چقدر زیاد بودند. از رشت آمده بودند و متاسفانه نتوانستیم امتیاز بگیریم و امیدواریم در بازی خانگی با سایپا جبران کنیم. 

یزدانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه که اظهارات چند روز اخیر کریمی چقدر در روحیه بازیکنان تاثیر گذار بوده، اظهار داشت: آقای کریمی به ما گفتند شما در این مسائل ورود نکنید و مسائل بین من و فدراسیون است؛ شما فقط بازیکن هستنید و تمرکزتان را بگذارید روی مسابقه. ما هم به حرف ایشان گوش کردیم و روی مسابقه تمرکز کردیم. امیدواریم که بمانیم و بازهم می‌گویم شرمنده هواداران نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز