خبرگزاری کار ایران

تعجب اسکی‌بازان از حضور سرمربی فوتبالی

لطفا به کی‌روش آدرس استادیوم آزادی را بدهید

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۳۹

سرمربی تیم ملی علیرغم انتقاداتی که نسبت به عدم حضورش در مسابقات لیگ برتر وجود دارد، امروز در پیست دربندسر حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران امروز با حضور در منطقه دربندسر و پیست شمال تهران حاضران در این منطقه را متعجب کرد. در شرایطی که با گذشت 22 هفته از لیگ برتر هنوز علاقمندان به فوتبال در انتظار حضور سرمربی تیم ملی در استادیوم‌ها برای تماشا و زیر نظر گرفتن مسابقات و بازیکنان در سال منتهی به جام جهانی هستند سرمربی تیم ملی با حضور در جمع اسکی‌بازان و عکس یادگاری در این پیست اتفاق جالبی را رقم زد.

در این حضور غیرمنتظره که مارکار آقاجانیان و اوسیا کروز به عنوان دستیاران کی‌روش نیز او را همراهی می‌کردند، بازدید از پیست منطقه دربندسر و عکس‌های یادگاری در این مقطه در دستور کار سرمربی تیم ملی قرار گرفت. کارلوس کی‌روش که با حضورش در این پیست حاضران در آن که بیشتر علاقمندان به اسکی و بی اطلاع از مسائل فوتبالی بودند را متعجب کرده بود، بعد از کنجکاوی برخی از آنها دقایق زیادی را صرف گرفتن عکس یادگاری کرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که پیش از این بی‌توجهی کارلوس کی‌روش به مسابقات لیگ برتر ایران و بازیکنان ایرانی حاضر در آن به انتقادی تند از او تبدیل شده بود. سرمربی پرتغالی ایران که هفته گذشته نیز با حضور در نشست خبری مربوط به بیزینس شخصی‌اش درباره قرارداد تجاری با یکی از بانک‌ها مورد انتقاد قرار گرفته بود، بار دیگر بی‌توجه به مسابقات لیگ و عدم حضور در استادیوم‌ها، اینبار حضور در پیست تفریحی را ترجیح داده تا درخواست همکاری و هماهنگی او با برنامه‌هایش تنها مربوط به خواسته‌های شخصی‌اش باشد.

تیم ملی ایران خردادماه 97 در مسابقات جام جهانی روسیه در گروه دوم با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه است و کی‌روش تازه‌ترین برنامه خود برای آماده‌سازی شاگردانش را اختصاص به حضور آنها در ریکاوری تیم ملی اختصاص داده است. برنامه‌ای که علیرغم مخالفت ابتدایی از سوی باشگاه‌ها در نهایت با هماهنگی صورت گرفته و به خاطر منافع ملی به آن تمکین شده است. با این حال بزرگترین خواسته اهالی فوتبال که مربوط به حضور سرمربی تیم ملی در مسابقات لیگ برتر و در استادیوم‌ها برای زیر نظر گرفتن عملکرد بازیکنان است در بین برنامه‌های کی‌روش جایی ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز