خبرگزاری کار ایران

واکنش آرمناک پطروسیان به اتهام کریمی در خصوص تجارت میله‌گرد با تاج

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۳۷

گلر ارمنستانی سابق سپاهان و ذوب آهن اصفهان به صحبت‌های علی کریمی در خصوص کار تجاری با رییس فدراسیون فعلی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، آرمناک پطروسیان، دروازه بان موفق سال‌های دور فوتبال ایران که عملکردی درخشان در دو تیم سپاهان و ذوب آهن از خود به جا گذاشته، این روزها به واسطه اتهامی که علی کریمی متوجهش کرده نامش روی زبان‌ها افتاده است.

علی کریمی که دچار مشکلاتی با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران شده، در اظهاراتی اعلام کرده که او با آرمناک پطروسیان در زمان حضور این گلر ارمنستانی شراکت داشته و تجارت میله گرد به ارمنستان را در دستور کار داشتند.

آرمناک در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن رد این موضوع اینطور توضیح می‌دهد: علی کریمی؟ همان بازیکن پرسپولیس؟ من تنها با او سلام و علیک داشتم. اما این درست نیست که اسم مرا بیاورد. این یک دروغ است و هر وقت می‌خواهند دروغ بگویند می‌گویند که از فلانی شنیده‌ایم. وقتی می‌گویند از فلانی شنیده‌ایم یعنی درست نیست.

وی ادامه داد: من اصلا تجارت نمی‌کنم و این بخش اول ماجرا و در ثانی کار من چه ربطی به علی کریمی دارد که بخواهد اسم مرا بیاورد. من اتفاقا با آقای تاج رابطه دوستانه‌ای دارم و ایشان هر زمان به ارمنستان بیایند میزبانی‌اش را خواهم کرد و در ایام عید نیز به یکدیگر تبریک می‌گوییم و این یک کار عادی است. به هرحال او 4 سال مدیر باشگاه من بوده است و رابطه خوبی با او دارم. اما اینکه من تجارت میله گرد و آهن کنم اصلا درست نیست و نمی‌دانم چرا علی کریمی اسم مرا آورده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز