خبرگزاری کار ایران

به بدترین شکل لباس‌ها را از تن‌مان در آوردند

تایید صحبت‌های علی کریمی توسط بازیکن ملی‌پوش؛ علی آقا کار خوبی می‌کنید و ممنونیم!

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۲۳

بعد از درخواست علی کریمی از بازیکنان تیم جوانان برای افشای ماجرای گرفتن پیراهن‌های تیم ملی در فرودگاه یکی از بازیکنان به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی کریمی که طی روزهای اخیر اظهارات جنجالی مطرح کرده، این سوال را مطرح کرده بود چرا کسی پاسخگوی برخورد نامناسب با مل‌پوشان جوان ایران در فرودگاه امام خمینی نبوده است.

پس از بازگشت شاگردان پورغلامی از رقابت‌ها مقدماتی آسیا به ملی پوشان اعلام می‌کنند که باید لباس‌های ورزشی که در اختیار دارند را به فدراسیون پس بدهند؛ اتفاقی عجیب و باور نکردنی که با حضور بازیکنان در نمازخانه‌ی فرودگاه و گرفتن پیراهن و البسه تیم ملی همراه شد.

بعد از این اتفاق علی کریمی از مسوولان فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا نسبت به این رفتار خود پاسخ‌گو باشند. خبرگزاری ایلنا با یکی از بازیکنان تیم جوانان ایران در این اردو همکلام شد. این بازیکن که نگران موقعیت خود در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش بود با اعلام اینکه نامی از او برده نشود صحبت‌های علی کریمی را اینگونه تایید کرد: ماجرا حقیت دارد. حتی در نمازخانه فرودگاه هم این اتفاق نیفتاده زمانی که بچه ها چمدان ها را تحویل می‌‌گرفتند همان جا لباس ها را تحویل می‌دادند. 

وی در خصوص اینکه چرا این البسه که البته بعید از هزینه زیادی داشته باشد از آنها بعد از این اردو گرفته شد گفت: می‌گفتند این اردوهای اولیه است و شاید چند بازیکن را نخواهیم و لباس‌ها را به بازیکنانی که بعدا دعوت می‌شوند می‌دهیم. به ما گفتند اینجا تیم ملی است و شباهتی به باشگاه ندارد و این طور است. بعد از بازی‌ها و در فرودگاه گرمکن‌ها و البسه تیم را جمع آوری کردند. چند بازیکن تیم هم البته لباس برتن‌شان بود که با حضور در نمازخانه فرودگاه آن را در آوردند و تحویل دادند. من هنوز یک دست لباس تیم ملی ندارم.

این بازیکن در خصوص افشای این ماجرا توسط علی کریمی گفت: باید تشکر ویژه‌ای از آقای کریمی کنیم که همواره حرف حق را می‌زنند و بی دلیل نیست که ایشان اسطوره فوتبال ایران است و به جز این انتظار دیگری از او نمی‌رود و این مساله باعث می‌شود تا ما بازیکنان جوان هم در همین ابتدای زندگی حرفه‌ای یاد بگیریم سیاست را فدای منافع فردی خودمان نکنیم و احترام بیشتری برای مردم به عنوان بزرگترین حامی تیم ملی و کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز