خبرگزاری کار ایران

ساره جوانمردی: جای خسروی وفا خالی می‌ماند/ مربی قدرتمندی لازم دارم

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۹۷۶

بانوی طلایی بازی‌های پارالمپیک ریو در مورد انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بانوی طلایی بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: با انتخاب رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولان مطمئنم تغییرات مهمی در پارا تیراندازی روی می‌دهد و در مسابقات آتن و بازی های پارا آسیایی اتفاقات خوبی برای ساره جوانمردی رخ می‌دهد.

ساره جوانمردی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: خیلی خوشحالم که انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار و تکلیف بسیاری از ورزشکاران مشخص شد. جای آقای خسروی وفا خالی خواهد ماند اگرچه ایشان را همیشه در کمیته ملی پارالمپیک داریم.

وی افزود: از انتخاب آقای حمیدعلی صمیمی به عنوان رئیس جدید خوشحالم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. تنها درخواستم به عنوان نماینده ورزشکاران این است که تغییر اساسی در انجمن‌های ورزشی انجام و سرلوحه برنامه‌هایشان قرار گیرد، چون ورزشکاران در انجمن‌ها با مشکل مواجه هستند.

ملی پوش پارا تیراندازی ایران اظهار داشت: اواخر آذرماه و اوایل دی‌ماه اردوی تیم ملی برگزار شد و بعد از آن تمام اردوها متوقف شد، چون فدراسیون با مشکل مالی مواجه شد و هنوز اردویی برای تیراندازی برگزار نشده است. در صورتی که سال آینده سه مسابقه مهم در پیش داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم با ریاست جدید فدراسیون و تدابیری که می اندیشند تغییراتی در انجمن تیراندازی داده شود و شاهد تیم قوی توام با اتحاد و همدلی باشیم.

جوانمردی گفت: به عنوان ورزشکاری که ۳۲ مدال کسب کرده است نیازمند مربی قدرتمندی هستم. آقای حسین امیری مربی خیلی خوبی هستند، اما ورزشکاری در سطح من به مربی سطح بالاتری نیاز دارد. آقای صمیمی هم قول داده اند که این اتفاق رخ دهد.

بانوی طلایی ریو در پایان گفت: مطمئنم تغییرات مهمی در پاراتیراندازی رخ می دهد و من هم با انگیزه بیشتری تلاش می کنم تا در رقابت های جهانی آتن و بازی های پارا آسیایی جاکارتا اتفاقات خوبی برای ساره جوانمردی رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز