خبرگزاری کار ایران

مهمترین علامت سوال برزیلی ها برای بازی با پرسپولیس؛ چالش سوشا

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۸۱۳

هنوز مشخص نیست از بین مکانی و نوشی صوفیانی کدام یک در برابر پرسپولیس درون دروازه بایستد.

به گزارش ایلنا، یکی از مجهولات ترکیب صنعت نفت در بازی روز چهارشنبه برابر پرسپولیس، در درون دروازه این تیم خواهد بود. جایی که تردیدها درباره انتخاب کمالوند وجود دارد. سوشا مکانی دروازه بان مطرح و باتجربه صنعت نفت آبادان از نیم فصل که به این تیم پیوست در همه مسابقات تیمش به میدان رفت. او اما در بازی با استقلال از سوی هواداران آبادانی مورد غضب قرار گرفت و خیلی ها از عملکرد این دروازه بان انتقاد کردند. مکانی روی هر دو گل استقلال مقصر بود و یکی از عوامل حذف تیمش نام گرفت.

سوشا به همین خاطر در بازی با فولاد خوزستان با نظر فراز کمالوند روی نیمکت نشست تا فرصت بازی بار دیگر به داود نوشی صوفیانی برسد. نوشی در بازی قبل عملکرد خوبی هم داشت و توانست انتظارات کادرفنی را برآورده کند. صوفیانی در بازی برابر پرسپ.لیس در جام حذفی هم ستاره تیمش بود و شاید همان نمایش فوق العاده انگیزه های او را برابر سرخپوشان تهرانی زیاد نگه داشته باشد.

در سوی دیگر و در چنین شرایطی صنعت نفت روز چهارشنبه باید به مصاف پرسپولیس برود و مکانی انگیزه زیادی دارد تا مقابل تیم سابقش قرار بگیرد، اما بازی کردن او کمی سخت به نظر می رسد. مکانی که با خاطرات خوبی از پرسپولیس جدا نشد، بی تردید انگیزه زیادی برای تقابل با این تیم دارد و به همین خاطر نیاز به حمایت فراز کمالوند دارد تا بتواند به ترکیب اصلی نفت آبادان برگردد و برای تیمش در بازی بزرگ هفته به میدان برود.

حال باید دید سرمربی صنعت نفت کدام یک از این دو گلر را درون دروازه تیمش قرار می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز