خبرگزاری کار ایران

مراسم افتتاحیه اولین دوره رکوردگیری وزنه برداری بانوان کشور

مرادی: بعد از 70 سال وزنه برداری بانوان رسما استارت خورد/ نخستین اردوی تیم وزنه برداری بانوان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۱۹۵

مراسم افتتاحیه اولین رکوردگیری وزنه‌برداری بانوان ایران در در تالار وزنه برداری (سالن ایرانیان) مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا ، افتتاحیه رکوردگیری وزنه برداری بانوان کشورمان، امروز صبح (یکشنبه 15 بهمن ماه) راس ساعت 10 صبح با حضور علی مرادی رئیس، ریحانه طریقت نایب رئیس بانوان، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون، سایر مسئولان فدراسیون، روسای برخی هیئت های استانی، علی جباری مربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری بزرگسالان، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار شد.

در بخشی از مراسم افتتاحیه علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری برای حاضران در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: پس از 70 سال وزنه برداری بانوان ایران با حمایت‌های مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همکارانم در فدراسیون وزنه برداری استارت خورد. ورود دختران وزنه‌بردار رابه خانواده‌ ورزش تبریک می‌گویم و در حال حاضر ما آغازگر یک کار بزرگ هستیم. باید صبور باشیم و برای رسیدن به اهداف خود تلاش مضاعف را در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص اینکه نخستین رکوردگیری برای تشکیل تیم ملی بانوان کشورمان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این رکوردگیری برای شناسایی استعدادهای ناب وزنه برداری بانوان خواهد بود. در جام بین المللی فجر که طی روزهای 15 تا 20 اسفند ماه امسال در خوزستان برگزار می شود، نخستین اردوی کوتاه مدت را برای بانوان منتخب برپا خواهیم کرد.

قرار است این رکوردگیری طی دو روز (15 و 16 بهمن ماه) بین 94 ورزشکار از 14 استان آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، زنجان، سیستان‌وبلوچستان، فارس، کردستان، گیلان، گلستان، مازندران و همدان در تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز