خبرگزاری کار ایران

تلاش برای آشتی‌کنان یاران سابق

قلعه‌نویی - رحمتی؛ پرچم سفید بالا می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۱۹۴

تلاش‌هایی برای آشتی دادن سرمربی ذوب‌آهن و کاپیتان استقلال پیش از بازی امروز صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار امروز ذوب‌آهن مقابل استقلال از جهات مختلفی حساسیت دارد که یکی از آنها بدون شک حضور قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب‌آهن و تقابل با تیم سابق و شاگردان سابقش است.

یکی از چهره‌های ویژه استقلال مهدی رحمتی است که رابطه پر چالش وی با قلعه‌نویی در سال‌های اخیر نقل محافل خبری بوده است و در دیدارهای اخیر قلعه‌نویی با تیم‌های مختلف مقابل استقلال حاشیه‌ساز بوده است. رحمتی و قلعه‌نویی که در گذشته‌ای نه چندان دور رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و حاصل همکاری آنها چند قهرمانی در استقلال و سپاهان بوده است، در آخرین دوره همکاری‌شان در استقلال فصل دوازدهم به مشکل خوردند.

روایت‌های مختلفی از دلیل شکراب شدن میانه قلعه‌نویی و رحمتی وجود دارد ولی در هر صورت این اختلاف منجر به قطع همکاری و البته قطع رابطه طرفین شد و با گذشت زمان ابعاد مختلفی پیدا کرد که اوج آن در دیدار استقلال - تراکتورسازی فصل پانزدهم دیده شد. رحمتی امروز در ترکیب اصلی استقلال حضور ندارد و از روی نیمکت کار را دنبال می‌کند و حسین حسینی به جای وی در ترکیب آبی‌پوشان خواهد بود.

شنیده‌ها از اصفهان حاکی از آن است که با هماهنگی چند نفر از عوامل دو تیم و نزدیکان و دوستان مشترک قلعه‌نویی و رحمتی، تلاش‌هایی صورت گرفته تا پیش از بازی امروز مراسم آشتی‌کنان این دو نفر برگزار شود تا با روبوسی با یکدیگر کدورت‌ها را فراموش کنند. باید دید این تلاش‌ها در نهایت به چه نتیجه‌ای می‌رسد و اختلاف عمیق میان این دو نفر ختم به خیر خواهد شد یا زیر بار اصرار اطرافیان نمی‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز