خبرگزاری کار ایران

مقابل فجر نبض بازی دست ما بود؛

معقولی: باید نساجی را ببریم تا در کورس صعود بمانیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۱۵۶

هافبک طراح خونه به خونه بابل درباره بازی حساس پیش روی شاگردان اسکوچیچ اظهار داشت: هواداران هم به ورزشگاه می‌آیند تا ما را تشویق کنند و باید نساجی را ببریم تا در کورس بمانیم.

رضا معقولی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره بازی روز گذشته مقابل فجرسپاسی شیراز درهفته بیست و دوم لیگ دسته اول گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نبض بازی دست ما بود. اگر در اول بازی بهتر کار می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه را تغییر بدهیم. رفته رفته بهتر هم شدیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم اما بعد از گل خوردن فشار بیشتر کرد و خیلی بهتر از آنها عمل کردیم با اینکه یک پنالتی برای ما اعلام نکردند.

بازیکن خونه به خونه درباره عملکرد داور بازی روز گذشته اظهار داشت: داوری بد نبود. در نیمه اول بهتر از نیمه دوم عمل کرد. نیمه دوم شاید جو ورزشگاه تاثیر گذار بود.

او افزود: الان 6 تیم در بالای جدول در کورس هستند. هفته بعدی در بازی نساجی نتیجه بگیریم به رده دوم می‌رسیم و با تساوی بادران و فجر این به نفع ما شد. پس از نساجی با نفت مسجد سلیمان در بابل بازی داریم که باید نتیجه بگیریم.

معقولی درخصوص عملکردش در راه آهن تهران و ادامه آن در خونه به خونه عنوان کرد: تمام توانم را برای موفقیت تیم خرج می‌کنم و کادرفنی باید درباره عملکرد من قضاوت کند. با حضور در بابل بهتر شدم و اعتماد به نفس بیشتری دارم. امیدوارم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

رضا معقولی درباره اینکه هواداران بابلی به او لقب "مهندس" را داده‌اند، گفت: تا الان از این موضوع خبر نداشتم. هواداران به من لطف دارند که چنین لقبی برای من انتخاب کرده‌اند. جو فوتبال بابل خیلی خوب است. ان شاء الله بتوانیم جواب اعتمادشان را بدهیم.

هافبک خونه به خونه درباره دربی مازندران و تقابل با نساجی در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل گفت: باید بهتر از دیروز بازی کنیم تا بازی حیاتی است و دست پر خارج شویم. هواداران هم به ورزشگاه می‌آیند تا ما را تشویق کنند و باید نساجی را ببریم تا در کورس صعود بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز