خبرگزاری کار ایران

با برگزاری ۱۰ دیدار در خانه تکواندو

مدعیان لیگ برتر تکواندو فردا به مصاف هم خواهند رفت

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۱۳۷

مبارزات هفته سوم و چهارم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو مردان، فردا (دوشنبه) با حضور 11 تیم و برگزاری 10 دیدار در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا ، رقابت های هفته سوم و چهارم از دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم، فردا (دوشنبه) با حضور 11 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، هیات تکواندو استان البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن و هیات تکواندو شمال‌شرق در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود.

در نخستین دیدار هفته سوم تیم ملوان نداجا به مصاف پاس قوامین می رود، سپس لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد که هر دو از مدعیان قهرمانی به حساب می آیند رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. در ادامه هیات تکواندو شمال شرق و کلینیک بهبد کرج با یکدیگر مبارزه می کنند.

باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم به مصاف تعاونی انقلاب شهریار می‌رود و در دیدار پایانی این هفته نیز هیات تکواندو استان البرز با پالایش نفت آبادان مبارزه خواهد کرد. شهرداری ورامین نیز که در صدر جدول قرار دارد با قرعه استراحت رو به رو است.

برنامه رقابت‌های هفته چهارم///
تیم پالایش نفت آبادان - تیم پاس قوامین
تیم یاسین پیشرو قم - تیم دانشگاه آزاد
تیم تعاونی انقلاب شهریار - تیم کلینیک بهبد کرج
تیم شهرداری ورامین - تیم هیات تکواندو شمال شرق
تیم هیات تکواندو استان البرز - تیم لوازم خانگی کن
تیم ملوان نداجا (استراحت)

گفتنی است؛ در پایان رقابت‌های هفته دوم، تیم شهرداری ورامین با 33 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم لوازم خانگی کن با 29 امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تیم دانشگاه آزاد نیز با 28 امتیاز در رده سوم جای گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز