خبرگزاری کار ایران

بهترین دارو برای تراکتورسازی زمان است

ساغلام: امیدوارم قائدی هر چه زودتر برای استقلال بازی کند

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۲۷۳

سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش با گذشت زمان به شرایط ایده آل باز خواهد گشت.

به گزارش ایلنا، ارطغرول ساغلام،سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده، در ابتدا با ابراز همدردی با مهدی قائدی بازیکن جوان استقلال گفت: می‌خواهم ناراحتی خود را از تصادف مهدی قائدی بازیکن استقلال ابراز کنم و به خاطر دوست او که در این تصادف از دنیا رفت، تسلیت می‌گویم. امیدوارم قائدی هر چه زودتر بهبود یابد و به مستطیل سبز بازگردد. برای او، خانواده‌اش و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه درباره دیدار با پدیده صحبت کرد:بازی فردا برای ما بسیار مهم است. هفته قبل برابر سیاه جامگان بازی نه چندان خوبی ارائه کردیم، اما امیدوارم فردا بازی و جنگندگی خوبی نشان دهیم و بازی خوبی ارائه کنیم.هدف ما این است که بازی را با برد پشت سر بگذاریم و پس از آن مسابقات آسیایی را که 10 روز بعد شروع می‌شود، آغاز کنیم. بازی‌هایی که با دیدار مقابل پدیده آغاز می‌شود و با بازی با گسترش فولاد ادامه می‌یابد. این دو بازی برای ما خیلی مهم است اما تمرکز ما روی بازی فرداست. امیدوارم بازی بسیار خوبی باشد، تماشاگران از این بازی لذت ببرند و شاهد بازی باشیم که زیبایی‌های فوتبال در آن، خودش را نشان دهد. به سه امتیاز این بازی خیلی نیاز داریم و باید هر چه داریم بگذاریم تا به سه امتیاز این مسابقه دست یابیم.

ساغلام در خصوص شرایط بازیکنان مصدوم تراکتورسازی هم گفت: از ابتدای فصل مصدومانی داشتیم اما در این چند روز محمد ایرانپوریان، قائم اسلامی‌خواه و طاهران مصدومیت‌هایی داشتند و نمی‌توانند ما را در بازی فردا همراهی کنند. در مقابل بازیکنانی که جدیدا به تیم اضافه شدند، چند روزی است که در کنار تیم تمرین می‌کنند و انشاءالله فردا به تیم ما کمک خواهند کرد. شاید هم از آنها استفاده نکنیم و آنها از بازی با گسترش کار خود در تراکتورسازی را آغاز کنند.

ساغلام  با بیان این جمله که "بهترین دارو برای تیم ما زمان است" مشکل تراکتورسازی را اینگونه ارزیابی می کند: از ابتدا که به تراکتورسازی آمدم متوجه شدم که تیم ما در خلق موقعیت مشکل دارد. به همین منظور تلاش کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که در این زمینه به ما کمک کنند. هفته قبل هم دیدید که ما تیم خوبی هستیم؛ خوب پاسکاری می‌کنیم و تا محوطه جریمه حریف به خوبی جلو می‌آییم اما از آن به بعد عملکرد خوبی نداریم.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم موقعیت‌های مناسبی ایجاد کنیم و به گل برسیم.این هفته خیلی روی این موضوع کار کردیم و طبیعی است که اگر خط حمله تیم خوب نباشد در خط دفاعی هم موقعیت‌هایی به تیم حریف می‌دهیم. در خصوص مسائل دفاعی هم خیلی تلاش کردیم اما باید بدانیم که در فوتبال عوض کردن برخی از عادت‌ها خیلی راحت نیست. این یک حرف کلیشه‌ای محسوب می‌شود اما بهترین دارو برای تیم ما زمان است. متأسفانه ما این زمان را در اختیار نداریم و از طرفی باید امتیازات را جمع کنیم و از طرف دیگر باید نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم که کار راحتی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز