خبرگزاری کار ایران

پایان تلخ لیگ هفدهم برای هافک جوان آبی‌ها؛

مهدی قائدی فصل را از دست داد؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۲۱۰

با توجه به دوران نقاهت هافبک استقلال به نظر می‌رسد او را تا پایان فصل در میادین نخواهیم دید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی قائدی، هافبک جوان استقلال روز گذشته دچار حادثه تصادف در رانندگی شد و از بامداد روز گذشته در بیمارستان بستری است و هنوز به هوش نیامده است.

با توجه به اینکه به گفته پزشکان بیمارستان شهدای خلیج فارس خوشبختانه خطر جانی از هافبک جوان آبی‌ها رفع شده است ولی هنوز تاریخ بازگشت وی به فوتبال و زمان پا به توپ شدنش مشخص نیست.

با این وجود طبق گفته‌های دکتر نوروزی و تخمین زمان 1 تا 2 ماهه برای بازگشت توانایی انجام حرکات ورزشی وی و حداقل 6 هفته زمان برای بازگشت توانایی کامل بازی به وی، به نظر می‌رسد این بازیکن فصل را از دست داده باشد.

اگر از تاریخ امروز یعنی 10 بهمن محاسبه کنیم، زمان بازگشت توانایی حرکتی ورزشی برای قائدی بین 10 اسفند تا 10 فرودین خواهد بود و دوران 6 هفتگی بازگشت توانایی کامل وی هم یک ماه و نیم دیگر به این مدت اضافه خواهد شد که در بهترین حالت اواخر اردیبهشت خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، هفته پایانی لیگ برتر 7 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این تاریخ پرونده لیگ هفدهم بسته می‌شود و بدین ترتیب قائدی دیگر در فصل جاری برای آبی‌پوشان بازی نخواهد کرد.

در این میان وینفرد شفر روز گذشته در پستی اعلام کرده بود با شکست صنعت نفت در دیدار امروز تیمش را راهی فینال خواهد کرد تا مهدی قائدی در بازی نهایی جام حذفی در جمع بازیکنان حضور خواهد داشت که به نظر نمی‌رسد این امر هم شدنی باشد چرا که طبق اعلام سازمان لیگ، بازی نهایی جام حذفی هم 12 یا 13 اردیبهشت برگزار می‌شود و قائدی به این بازی هم نخواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز