خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین مرحله اردوی تیم فوتبال پنج نفره برای حضور در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۹۶۰

مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره جهت شرکت در مسابقات جام جهانی از ۲۱ تا ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا ، مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره جهت شرکت در مسابقات جام جهانی از ۲۱ تا ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.، جواد فلفلی سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با اعلام این خبر گفت: این اردو با حضور 122 ورزشکار نابینا و سه دروازه بان زیر نظر سه عضو کادر فنی تیم ملی در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای حضور در مسابقات جام جهانی هشت مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته شده است که سه مرحله از این اردوها تا پایان سال 1396 در شهر شیراز برگزار می شود و پنج مرحله دیگر در سال جدید و تا خردادماه و اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی انجام خواهد شد.

فلفلی همچنین از حضور تیم ملی در تورنمنت بین‌المللی خبر داد و اظهار داشت: تیم ملی اردیبهشت ماه در تورنمنت بین المللی بلژیک شرکت می‌کند و اردوها تا زمان اعزام ادامه دارد. مسابقات جام جهانی نیز خردادماه در شهر مادرید اسپانیا برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره در پایان گفت: کره جنوبی جایگزین استرالیا در رقابت های جام جهانی شده است. این مسابقات با حضور 16 تیم برگزار می شود که از آسیا تیم های چین، ایران، تایلند و کره جنوبی شرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز