خبرگزاری کار ایران

پایان خوش لیگ جهانی کاراته وان با طلای کاپیتان

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۶۱۳

ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی به عنوان نماینده وزن 84- کیلوگرم در فینال رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان به مصاف "احمد المساری" مصری رفت و مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، سومین و آخرین روز از اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2018 که با حضور 756 کاراته کا از 81 کشور در شهر پاریس فرانسه در حالی پیگیری می‌شود که نمایندگان کشورمان برای رسیدن به مدال به روی تاتامی رفتند.

در ادامه مسابقات روز پایانی، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی به عنوان نماینده وزن 84- کیلوگرم در فینال رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان به مصاف "احمد المساری" مصری رفت. پورشیب در حالی که 2 بر 2 از احمد المساری مصری پیش بود، حریف مصری هانسوکو شد تا پورشیب مدال طلای را کسب کند. 

لازم به یادآوری است روز گذشته ،‌ ذبیح اله پورشیب ابتدا حریفی از کشور میزبان را یک بر صفر مغلوب کرده بود. وی در ادامه مقابل نماینده چین تایپه پس از تساوی یک بر یک با استفاده از قانون سنشو برنده شد. سومین مبارزه او مقابل کاراته کایی از کرواسی بود که با نتیجه 4 بر صفر به سود پورشیب خاتمه یافت و در دیدار چهارم هم موفق شد اوگور آکتاش ترکیه ای قهرمان اروپا در سالهای 2016 و 2017 را شکست دهد و راهی دور نیمه نهایی شود. او در نیمه نهایی موفق شد ریاتارو آراگای ژاپنی را شکست دهد و راهی فینال شود. او در این دیدار مقابل رقیب دیرینه خود به تساوی 3 بر 3 رسید تا با رای داوران برنده مبارزه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز