خبرگزاری کار ایران

22 دقیقـــه طلایــی برای کوتینیو

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۱۳۰

باشگاه‌شان نتوانسته بود فیلیپه کوتینیو را در تابستان بخرد، ولی این بازیکن برزیلی سرانجام به بارسا پیوست و پس از 20 روز دوری از میادین به دلیل مصدومیت، سرانجام پنج‌شنبه نخستین بازی خود را با پیراهن باشگاه انجام داد.

به گزارش ایلنا، ارنستو والورده، مربی بارسلونا گفته بود که این بازیکن 25ساله می‌تواند مقابل اسپانیول به میدان برود اما جایی برای او در ترکیب ثابت وجود نداشت. بارسلونا که در هر سه فصل حضور لوییس انریکه فاتح جام حذفی شده بود، به دنبال جبران شکست یک بر صفر در بازی رفت مقابل اسپانیول بود.

زمانی که کوتینیو در فاصله 22 دقیقه به پایان مسابقه جای آندرس اینیستا را گرفت، بارسلونا با گل‌های لوییس سوارس و لیونل مسی 2 بر صفر پیش بود. پیش از مسابقه، یک بازیکن دیگر که سابقه حضور در لیورپول را داشت، با بارسا خداحافظی کرد. او هفت فصل و نیم را در نوکمپ گذرانده بود. پیراهن شماره 14 او هم به بازیکنی رسید که سابقه حضور در لیورپول را داشت؛ کوتینیو.

تماشاگران، زمانی که کوتینیو با اینیستا دست داد و جای او به زمین رفت، ایستادند و تشویق کردند. او در خط میانی چهار نفره بارسا، کنار سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ و پائولینیو قرار گرفت. پائولینیو دقایقی پیش‌تر جای الش ویدال را گرفته بود.

بلافاصله مشخص شد او چقدر دوست دارد با توپ کار کند؛ توپ را بگیرد، به پیش برود و همیشه تلاش کند که تاثیر مثبتی بر بازی بگذارد. او توپ را به هم‌تیمی‌هایش که جلوتر بازی می‌کردند پاس می‌داد یا از کانال‌ها حرکت می‌کرد.

او البته بیش از هر چیزی به فکر این بود که ساده بازی کند. او تلاش می‌کرد در بازی ترکیبی نقش داشته باشد و پاس بدهد و یک پاس عمقی زیبای او برای پائولینیو، با فاصله اندکی از این بازیکن رد شد و به مقصد نرسید.

نمایش کوتاه کوتینیو درخشان بود و طرفداران بارسا به دنبال آن هستند که او را بیشتر در میدان ببینند. کوتینیو در لیگ قهرمانان نمی‌تواند بازی کند چون در این فصل برای لیورپول بازی کرده است اما می‌تواند در جام حذفی و لالیگا مفید باشد.

ممکن بود داور در دقایق پایانی به ضرر تیم والورده پنالتی اعلام کند و از آن سو هم نزدیک بود مسی با ضربه سر دروازه حریف را باز کند که توپ او به تیر برخورد کرد. به این ترتیب بارسلونا برای هشتمین سال پیاپی به نیمه‌نهایی جام حذفی رسید.

احتمالا در نیم‌فصل دوم، از اینیستا کمتر استفاده خواهد شد و شاید او را برای بازی‌های بزرگ لیگ قهرمانان نگه دارند. به این ترتیب کوتینیو در هفته‌های پیش‌رو فرصت‌های بسیاری برای بازی خواهد داشت. با توجه به آنچه که در همین بازی دیدیم، او خرید بسیار خوبی برای بارسلونا خواهد بود.

منبع: سایت گل / بن هی‌وارد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز