خبرگزاری کار ایران

حوصله چلسی از بدقولی رم سر رفت

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۱۲۶

طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی حوصله مسوولان باشگاه چلسی از تعلل باشگاه رم برای انتقال امرسون پالمیری و ادین ژکو به استمفوردبریج سر رفته است.

به گزارش ایلنا، در ابتدا قرار بود که این دو بازیکن در ازای رقمی بین 55 تا 60 میلیون یورو به چلسی منتقل شوند اما در این میان ژکو ظاهرا ژکو یکسری مطالبات داشته و به تبع آن باشگاه رم هم انتظاراتش را افزایش داده است.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، طرف انگلیسی نارضایتی خود را از طولانی شدن روند مذاکرات اعلام کرده و حوصله‌اش از تعلل طرف ایتالیایی سر رفته است. تیم‌های اروپایی تا روز 31 ژانویه فرصت دارند نسبت به خرید و فروش بازیکن اقدام کنند و این یعنی که آنها تنها 4 روز دیگر وقت دارند.

گفته می‌شود که امروز روز سرنوشت‌سازی برای مشخص شدن تکلیف دو بازیکن مورد نظر چلسی است و اگر امروز طرفین به توافق نهایی نرسند، آبی‌پوشان لندن به سراغ لاوین کورزاوا مدافع پاری‌سن‌ژرمن و خوسه سالومومن روندون، مهاجم وست‌برومویچ می‌روند.

پیشنهاد چلسی به ژکو قراردادی دو ساله با حقوق فعلی‌اش در رم یعنی 4 میلیون یورو در سال بوده اما این بازیکن بوسنیایی گفته که حاضر نیست به خاطر این مبلغ خانواده‌اش را که از زندگی در رم راضی هستند جابجا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز