خبرگزاری کار ایران

حمودی: نیمه اول، بازی را به پرسپولیس واگذار کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۷۳

مدافع پیکان تهران درباره شکست روز گذشته برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ گفت: در نیمه اول به پرسپولیس باختیم و اگر شرایط نیمه دوم را از همان ابتدا داشتیم می‌توانستیم نتیجه بگیریم.

علی حمودی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره بازی روز گذشته برابر پرسپولیس گفت: بازی واقعا سختی داشته داشتیم و آنها در نیمه اول خیلی برتر بودند. از موقعیت‌ها استفاده کردند و در کمتر از 15 دقیقه دو گل زدند.

او ادامه داد: ما هم در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و یک گل زدیم اما در ادامه نتوانستیم جبران کنیم و با اینکه موقعیت وجود داشت گل خوردیم. در نیمه اول به پرسپولیس باختیم و اگر شرایط نیمه دوم را از همان ابتدا داشتیم می‌توانستیم نتیجه بگیریم. 

حمودی درباره عملکرد دفاع پیکان برابر پرسپولیس عنوان کرد: ما شاید در این بازی اینطور بودیم اما در اکثر بازی‌های بازیکنان نمایش موفقی داشته‌اند و کمتر گل خوردیم. توپ هایی که پرسپولیسی ها گل زدند از شانس بد ما همگی به گل تبدیل شد.

مدافع پیکان درباره علت نیمکت نشنیی طولانی مدتش گفت: خودم هم نمی‌دانم چرا بازی نمی‌کنم و برای بازیکنان تیم هم سوال است که چرا بازی نمی‌کنم. می‌توانید از بازیکنان هم سوال کنید و نمی‌دانم تا کی ادامه خواهد داشت اما به تمریناتم ادامه می‌دهم و تا زمان پایان قرارداد پایبند خواهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز