خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از تغییرات گسترده در این تیم خبر داد

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۴۶

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: تیم ملی در مقایسه با مسابقات قهرمانی آسیا ۴۰ تا ۵۰ درصد تغییر کرده است.

به گزارش ایلنا، آذر همایون‌پور با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی تا ۱۱ بهمن ماه در شهر قم ادامه دارد و ملی پوشان پس از دو هفته، روز اول اسفندماه در اردوی پایانی شرکت می‌کنند.

وی افزود: اردوی پایانی تیم ملی تا ۱۲ اسفندماه ادامه دارد و ملی پوشان جهت حضور در مسابقات انتخابی بازی‌های پاراآسیایی در این تاریخ به کشور تایلند می‌روند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در خصوص تمرینات اردوی دوم گفت: در پنج روز اول اردوی آمادگی، تمرینات فنی را انجام داده و پنج روز باقیمانده را به یادآوری تمرینات اردوی قبل می‌پردازیم تا ملی‌‌پوشان به ۷۰ درصد آمادگی برسند. در اردوی پایانی نیز ورزشکاران به آمادگی لازم جهت اعزام به مسابقات انتخابی بازی های پاراآسیایی خواهند رسید.

وی با اشاره به نداشتن شناخت کافی از حریفان ایران در این رقابت ها اظهار داشت: از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات شناخت نداریم. تیم‌های افغانستان، تایلند، مالزی، هند و کره‌جنوبی در این مسابقات شرکت می‌کنند و کره‌جنوبی تنها تیمی است که از آن شناخت داریم و تیم ملی در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی این تیم را شکست داده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که ترکیب ایران در مقایسه با بازی‌‌های پاراآسیایی دوره قبل ۵۰ درصد تغییر کرده است احتمال تغییر ترکیب تیم کره‌جنوبی و کشورهای دیگر نیز وجود دارد بنابراین شناختی از آنها نداریم و تیم را به سطح آمادگی بالایی می‌رسانیم تا بتوانیم به نتیجه مورد نظرمان یعنی کسب سهمیه بازی‌های پاراآسیایی دست پیدا کنیم.

همایون‌پور با اشاره به این نکته که چهار تیم برتر مسابقات انتخابی، سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را کسب می‌کنند، گفت: تیم ایران برای ایستادن بر سکوی اول آسیا تلاش می‌کند. وضعیت ملی‌پوشان خوب است. تیم ملی شش ماه گذشته مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه و ترکیب تیم نیز ۴۰ تا ۵۰ درصد تغییر کرده است با این حال برخی ورزشکاران تجربه حضور در یک مسابقه برون مرزی را دارند که به کسب نتیجه تیم کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز