خبرگزاری کار ایران

علی دایی: پدیده به دروازه ما نزدیک هم نشد/ حضور در پله سوم جذاب است

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۴۰۴

موفقیت‌های علی دایی با نارنجی‌پوشان در نیم فصل دوم باعث شده تا اکنون آنها در رده سوم جدول حاضر شوند.

به گزارش ایلنا، سرمربی سایپا در پایان دیدار تیمش مقابل پدیده که با برتری یک گله نارنجی‌پوشان حاضر شد با ابراز رضایت از روند فنی و تاکتیکی این تیم امیدواری خود را برای کسب سهمیه آسیا اعلام کرد.

به همه بازیکنانمان تبریک می گویم

 در این بازی از حریف‌مان سرتر بودیم و به هیچ عنوان به آنها فرصت گلزنی ندادیم. این برد را به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم، چرا که آنها دو هفته سخت زیر فشار بودند و خدا را شکر که سیر صعودی پیدا کرده‌ایم. این دو برد برای ما خیلی روحیه‌بخش بود و امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

پدیده به دروازه ما هم نرسید

شما اگر بازی را دیده باشید در نیمه اول خوب عمل نکردیم، اما اجازه ندادیم حریف به دروازه‌مان نزدیک شود. در نیمه دوم هم بازی برتری را نسبت به حریف ارائه کردیم و خوشبختانه به گل هم رسیدیم. خدا را بار دیگر شکر می‌کنم که توانستیم این برد با ارزش را به دست بیاوریم. ما روی نقاط ضعف و قوت پدیده کار کرده بودیم و می‌دانستیم که آنها را چطور کنترل کرده و به گل برسیم. در پایان هم به آنچه که می‌خواستیم، رسیدیم.

رمضانی به دلیل زمین نیمکت نشین نبود

دایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نیمکت‌نشینی آرمان رمضانی به خاطر شرایط بد زمین دستگردی بود یا خیر، گفت: رمضانی یکی از خریدهای ما در نیم‌فصل بود، اما شما نگاه کنید ما در بازی قبل هم مقابل تراکتورسازی در زمینی به مراتب بدتر از این زمین به میدان رفتیم، اما آرمان بازی خوبی ارائه کرد. رمضانی بازیکن خوب و بااستعدادی است و با قدرت حفظ توپ بالا، با آرامش و انگیزه بازی می‌کند، اما نیمکت‌نشینی او در دیدار امروز به هیچ عنوان ربطی به کیفیت زمین مسابقه نداشت. رمضانی بازیکن بااستعدادی است که مطمئنم که در تیم ما جا خواهد افتاد و گل‌های خوبی برای سایپا خواهد زد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز