خبرگزاری کار ایران

هنوز به دنبال بازیکنان مدنظرم هستم / حسینی به جام جهانی خواهد رفت

شفر: از داخل ایران به مهاجم مورد نظرم زنگ می‌زنند به استقلال نیاید! داوران ایران خوب هستند

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۳۸۵

سرمربی استقلال بعد از فتح چهار گله با روحیه بالا در نشست خبری بعد از جدال با پارس جنوبی حاضر شد و به تشریح این پیروزی پرداخت.

به گزارش ایلنا از سالن نشست خبری استادیوم آزادی، وینفر شفر که از پیروزی 4 گله تیمش مقابل پارس جنوبی سرمست بود، در خصوص این بازی و نتیجه به دست آمده در آن گفت: امروز بسیار خوشحال هستم. دیروز اگر یادتان باشد درباره مسائل تاکتیکی صحبت کردم و به شما گفتم چرا برخی مواقع جای بازیکنان را عوض می کنم. من عاشق تیم، هواداران و بازیکنان هستم.

وی در خصوص اینکه چرا استقلال موفق به توافق با گزینه‌های مدنظرش نمی‌شود نیز گفت: دو بار تا الان این اتفاق رخ داده است و بازیکنی که من می خواهم را یک مدیر برنامه از ایران با او تماس گرفته و صحبت های بدی راجع به ایران و استقلال انجام داده است. درباره دو بازیکن بسیار خوب صحبت می کنم که به دلیل صحبت های یک نفر به ایران نیامدند. من دیشب به این بازیکن زنگ زدم و به او گفتم به من اطمینان داشته باش و بدان که ایران بسیار زیبا است و مردم خوب و مهربانی دارد و هیچ مشکلی برای خودت و همسرت وجود ندارد ولی خانواده بازیکن به او گفتند که به ایران نرو. این بزرگترین مشکلی است که من دارم و متوجه نمی شوم چرا یک آدم درباره کشور خودش این حرف ها را مطرح کرده است. هر دو بازیکن بسیار خوب بودند. این بازیکن به من گفت که یک مدیر برنامه به او زنگ زده و خانواده او حالا نمی‌خواهند که به ایران بیاید. او با من تماس گرفت و گفت که خانواده من نمی‌خواهند که به ایران بیایم. 5 دقیقه بعد یک نفر برای من پیام فرستاد و همان بازیکن را به من معرفی کرد. متوجه می‌شوید چه اتفاقی رخ داد؟ این اتفاقی نیست. این موضوع یک حقیقت است. من در تهران بسیار خوشحال هستم. موضوع دوم این است که شاید همه ندانند این موضوع تا چه اندازه برای استقلال خوب است.

شفر که با این پاسخ علامت سوال بزرگی برای رسانه‌ها شکل داده بود در خصوص اینکه نام این دلال چیست گفت: نمی‌توانم نام او را بگویم!

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: یک بازیکن در زمین و دیگری در نیمکت و همه عاشق استقلال هستند. بازیکنان ما بیشتر از 5 هفته است که منتظر پاداش هستند. باید ببینیم برای سایر بازیکنان چه کاری می توانیم انجام دهیم. من در کشورهای زیادی حضور داشتم و هدایت تیم های زیادی را بر عهده داشتم. می توانید من را باور کنید. دیروز یک نفر از من سوال کرد و به او گفتم من را می شناسید؟ استقلال یکی از بهترین تیم ها است و روح بزرگی دارد. برای ایران، تهران و استقلال.

در شرایطی که تیم حریف به شدت نسبت به عملکرد داوری معترض بود، شفر در این خصوص گفت: من درباره سرمربی حریف و صحبت‌های او حرف نمی‌زنم. می‌دانید که من راجع به داوری حرف نزدم و در دیدار قبلی که 4 بازیکن وارد زمین شدند و یا در دیداری که توپ وارد دروازه شد و داور اعلام نکرد، حرف نزدم. داوری سخت است و خوشحالم که داور نیستم. شاید برخی درباره داور حرف بزنند اما من نمی‌زنم. نمی‌دانم پنالتی ما یا پنالتی حریف درست بود یا نه. در 3 ماهی که در ایران هستم، ندیدم داوران بد عمل کنند و همه تلاش می‌کنند خوب باشند. شاید دفعه بعدی شرایط مشابهی اتفاق بیفتد اما من نمی‌خواهم راجع به داور حرف بزنم. من زمانیکه در ایران بودم، داور بدی ندیدم.

وی با تشریح شرایط فنی تیمش گفت: کار ما در زمین بسیار خوب بود و همه می‌دانند تیم حریف در ضد حملات بسیار خوب است. ما وقتیکه توپ را از دست می دادیم، سعی کردیم ضد حمله حریف را خنثی کنیم. نمی توانم بگویم کدام بازیکن زیرا همه بازیکنان در سطح بالایی بودند. برای قربانی بسیار خوشحال هستم زیرا او مرتبه قبلی با چشمان اشکبار از زمین خارج شد و حالا مانند یک قهرمان. من فراموش نمی کنم بازیکنان چه زحماتی می کشند زیرا آنها در زمین می جنگند. اعتماد به نفس، عملکرد و تلاش آنها بسیار خوب بود و دوباره به روال خوب خود بازگشتند.

با توجه به ثبت 4 گل در این بازی سخت آیا استقلال نیاز به مهاجم خارجی دارد؟ استقلال همچنان به خرید مهاجم نیاز دارد؟ شفر در این خصوص اینطور می‌گوید: ما همچنان مهاجم لازم داریم. هفته گذشته کسی از من سوال نکرد و همه گفتند مهاجم می خواهد. در فوتبال یا در همه زمان ها شما در صورت برد، دوستان زیادی دارید اما اگر نبرید، دوستان خوبی دارید. ما فقط یک بازیکن مانند علی قربانی داریم و از عملکرد او بسیار خوشحال هستم. ما در لیگ قهرمانان، لیگ برتر و حذفی بازی داریم و به مهاجم بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم تنوع تاکتیکی داشته باشیم. شاید اگر مهاجم نگیریم، شما از من بپرسید که چرا نگرفتید.

سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که آیا روی نقل و انتقالات تیمش نظارت دارد تا مشکلی به وجود نیاید گفت: هر بازیکنی که بخواهیم بگیریم، با استفاده از یک نرم افزار جامع عملکرد او را جست و جو می کنیم. در این برنامه عملکرد دقیق هر بازیکن در 3 سال گذشته وجود دارد. یکی از بازیکنانی که می خواهیم برای پشت مهاجم است که در لیگ قهرمانان گل های زیادی زده و خیلی آماده است اما حالا یک نفر گفته که نمی خواهد به ایران بیاید.

عملکرد موفق رحمتی طی بازی‌های اخیر باعث تداوم نیمکت نشینی سیدحسینی خواهد شد؟ عملکرد رحمتی حسینی را نیمکت نشین می کند؟ شفر در این رابطه گفت: بازیکنان می دانند که با آنها صادق هستم. این همان بازی است که من قبل از جام حذفی در نظر داشتم. رحمتی اگر بخواهد در جام حذفی بازی کند، نیاز دارد در لیگ به میدان برود. اگر او خوب بازی کند، در حذفی به میدان می‌‌رود و اگر خوب بازی نکند، حذفی را از دست می‌دهد. حسینی در لیگ بازی کرد و خوشحالم که دو دروازه‌بان خوب داریم. در رختکن حسینی و رحمتی هم را در آغوش کشیدند و من اگر با موبایلم عکس ثبت می کردم، به شما نشان می دادم. می‌دانم برای حسینی نیمکت‌نشینی سخت است اما او دروازه‌بان خوبی است که کی‌روش نیز این را می‌داند و مطمئنم او به روسیه می‌رود.

سرمربی استقلال در ادامه در خصوص اعتراض فرشید اسماعیلی به نیمکت نشینی گفت: من پاسخی به شایعات نمی‌دهم. هر شایعه ممکن است مطرح شود.

وینفرد شفر در پایان درباره وضعیت سرور چپاروف و میزان مصدومیت این بازیکن گفت: او یک مقدار گرفتگی عضله در کشاله خود داشت. بهتر بود که او تعویض شود. ما چند روز دیگر یک بازی بسیار سخت داریم. من هم به سرور و هم به قائدی و دیگر بازیکنان نیز این را گفتم که باید هر روز به فیزیوتراپی بروند تا همه آماده باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز