خبرگزاری کار ایران

بازیکنان ما را با سنگ زدند!

بیرانوند: تبریزی‌ها کلاس لیگ را پایین آوردند/ با ضدفوتبال نمی‌توان نتیجه گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۷۸

دروازه‌بان اکسین البرز از ماجرای درگیری عجیب روز گذشته هم تیم‌هایش با بازیکنان و کادرفنی شهرداری تبریز می‌گوید.

سجاد بیرانوند در گفت و گو با ایلنا، درباره نتیجه دیدار دیدار برابر شهرداری تبریز در هفته بیستم لیگ دسته اول گفت: بازی خیلی سختی بود چون دو سه هفته پرتلاطمی را گذراندیم. بازیکنان غیرت گذاشتند و زحمت کشیدند. شرایط روانی نیم فصل اول را نداریم. بازی دور رفت ما با شهرداری تبریز بیشتر از 30 دقیقه وقت تلف کردند. بازیکنان ما را با سنگ زدند! بازی دیروز بیشتر از 20 بار خودشان را به زمین زدند و وقت تلف کردند؛ هر ثانیه روی زمین بودند.

او ادامه داد: فیلمش موجود است بازی قبلی 37 دقیقه وقت تلف کردند. تیم ما حتی زمانی که تحت فشار است هیچ وقت این کار را نمی‌کنم چون کار درستی نیست. امیدوارم این رفتار عجیب را تمام کنند.

سنگربان اکسین افزود: روز به روز بهتر می‌شویم و رو به جلو پیش می‌رویم. تنها کسی که در این تیم جور همه را می‌کشد آقای لطیفی است. بازیکن میخواهد قرارداد ببندد با لطیفی باید صحبت کند؛ حتی لباس های تیم را ایشان هماهنگ می‌کنند. نمی‌دانیم ایشان باید کوچ کنند یا کارهای باشگاه را پیش ببرند.

بیرانوند درخصوص شرایط خودش عنوان کرد: شرایط خودم خوب بود. از لیگ برتر هم پیشنهاد داشتم ولی ترجیح می‌دهم تیم خوب باشد تا اینکه دوباره آسانسور شود و به لیگ یک برگردم. در لیگ یک هم پیشنهاد داشتم اما جابجایی سخت است. از اکسین بهتر نبود و آقای لطیفی به ما اعتماد کردند. اگر خدا کمک کند به لیگ برتر برگردم. دوست دارم همین تیم بیاید بالا کاش مسئولین زودتر به فکر باشند.

دروازه بان اکسین درخصوص درگیری عجیب پایان بازی گفت: یکی از بازیکنان ما به رختکن می‌رفت به تدارکات آنها خسته نباشید گفت و او هم بد جواب داد! مجددا تکرار کرد و بازیکن آنها با استوک به صورت برادر مربی ما زد! شهرداری تبریز کلاس لیگ یک را پایین آورده است. ما با راه آهن بازی کردیم، جز فوتبال زیبا چیز دیگری ندیدیم. راه آهن با آن شرایط فوتبال قابل قبول ارائه می‌کند. جلوی هر تیمی که شهرداری مساوی بود یا یک گل به ثمر رسانده این کار را تکرار می‌کنند. داور خوب قضاوت کرد اما آنها ضدفوتبال بازی کردند. بازیکنان خوبی دارد اما نمی‌دانم چرا وقت تلف می‌کنند و آنها این تاکتیک را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز