خبرگزاری کار ایران

تنفر هافبک استقلال از تصمیم دقایق 60 شفر

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۶۵

هافبک استقلال تحت هر شرایطی که در بازی پیش بیاید همیشه نخستین بازیکنی است که از زمین بازی تعویض می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی است که در 2 فصل گذشته نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشته است. فرشید اسماعیلی در زمان حضور شفر هم عملکرد خوبی داشته و از زمانی که به خط حمله این تیم اضافه شده است، موفق شده نمایش خوبی داشته باشد.

اسماعیلی از زمانی که شفر هدایت استقلال را برعهده گرفته است موفق شده 3 گل بزند و 3 پاس گل بدهد اما این بازیکن به شکلی عجیب شرایطش در این تیم تغییر کرده است.

 هافبک شیرازی استقلال در نیم فصل دوم در دو 2 بازی در ترکیب استقلال حضور نداشت و به شکلی عجیب در بازی‌هایی هم که در ترکیب اصلی به زمین رفته همیشه تعویض اول این تیم است و حدود دقیقه 60 بازی جای خود را به بازیکنان دیگر می‌دهد.

اسماعیلی در بازی روز جمعه نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت اما حدود دقیقه 60 جای خود را به برزای داد تا در 30 دقیقه پایانی جباروف تک هافبک بازیساز آبی‌ها بشود. اسماعیلی این روزها جایگاه خود را در استقلال از دست داده است و شاید اگر محسن کریمی مصدوم نمی‌شد این بازیکن همچنان به‌عنوان بازیکن نیمکت نشین در بازی‌ها حضور پیدا می‌کرد.

 اسماعیلی حتی جایگاه خود را در بین ملی‌پوشان از دست داده و کمتر می‌تواند امیدوار باشد تا به جام جهانی برود. اسماعیلی شاید به همین دلیل است که کارایی خود را نسبت به ابتدای فصل از دست داده و کمتر انگیزه دارد تا خودی نشان دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز