خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین گزارش از حضور نیمار در رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۴۵

نیمار نمی‌تواند از تیترها جدا شود چه به خاطر گل‌هایش باشد، چه شادی‌ها و چه حتی حال و هوایش در پایتخت فرانسه و برای همین است که احتمال آمدنش به رئال مادرید فقط به خاطر پول نیست.

به گزارش ایلنا، البته کنار آمدن با باشگاه پاریسی از وقتی قطری‌ها آن را خریده‌اند بسیار سخت شده و نباید فراموش کرد که هیچ تیم دیگری توان پرداخت مبلغ گزاف فسخ قرارداد ستاره سابق سانتوس را نداشت. مبلغ انتقال 222 میلیون یورویی او به اضافه دستمزد سالانه 35 میلیونی ارقامی هستند که به طور کلی بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار داد.

اما وقتی از نارضایتی این بازیکن 25 ساله در لیگ فرانسه بحث می‌کنیم، رئال مادرید محتمل‌ترین مقصد او محسوب می‌شود اگر بخواهد از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود.

واقعیت این است که سفیدها همیشه از مذاکرات پیچیده برای بازیکنان پیچیده خودداری کرده‌اند اما خود را برای این کار آماده کرده‌اند اگر پیشنهاد درستی دریافت کنند.

پیام‌هایی از اردوی نیمار در پایتخت اسپانیا گرفته شده و رئال به خوبی از ناراحتی که ستاره سابق بارسلونا در حال حاضر با آن زندگی می‌کند، باخبر است. چهارشنبه شب آشکارا این حس مشخص بود چون نیمار بعد از زدن چهار گل در یک بازی از سوی هواداران خودی هو شد چون اجازه نداد ادینسون کاوانی پنالتی را بزند که با گل کردنش می‌توانست بهترین گلزن تاریخ پاریسی‌ها شود.

عده‌ای می‌گویند او آرزو دارد به اسپانیا برگردد و برای رقابت لالیگا دلتنگ شده. این شاید درست باشد از طرف دیگر او در زمین عملکردی دارد که از حال حاضر کریستیانو رونالدو خیلی بهتر است و شاید حتی از لیونل مسی هم عبور کند.

رونالدو همیشه مورد علاقه ناصر الخلیفه رییس پاری‌سن‌ژرمن بوده و اگر چه دولت قطر از طریق یک گروه سرمایه‌گذاری مالکیت باشگاه فرانسوی را به دست گرفته اما بیشتر او سرمایه‌گذاری کرده بخصوص در انتقال نیمار.

این قرارداد روی شفافیت مالی باشگاه تاثیر گذاشته و یوفا قرار است به زودی التزام این تیم به قوانین بازی جوانمردانه مالی را بررسی کند.

نه برای نخستین بار

فلورنتینو پرس دو بار برای جذب نیمار اقدام کرده اما خیلی خوب می‌داند بار سوم با مقاومتی باورنکردنی از یک ابرقدرت مالی روبه‌رو می‌شود و برای همین است که او هیچ وقت نمی‌خواهد دشمنی باشگاه فرانسوی را برانگیزد.

در والده بباس کسانی هستند که به رییس رئال مادرید هشدار می‌دهند خودش را از چنین شایعاتی دور کند و از این داستان که شاید پایان خوشی نداشته باشد، کنار بکشد.

حس قدرتمندی از بی‌اعتمادی در مادرید وجود دارد نسبت به پدر نیمار که چندین بار گفته قهرمان اروپا باید زودتر اقدام کند.

عده‌ای هم در رئال هستند که این حرکت را تشویق می‌کنند و از پرس خواسته‌اند هر کاری می‌تواند برای جذب چنین ستاره‌ای انجام دهد بخصوص با توجه به اینکه باشگاه 200 میلیون برای خرج کردن دارد.

آمدن نیمار به غیر از توانایی‌هایش در زمین، منافع زیادی برای رئال دارد. او شاید تجاری‌ترین چهره ورزشی حال حاضر اروپا باشد و بیش از پیش به چشم می‌آید اگر رونالدو به «آرزو»یش برای ترک پایتخت اسپانیا برسد.

پاری‌سن‌ژرمن هم از دارایی باارزش خود حمایت می‌کند و نمی‌خواهد نام او در رسانه‌ها با شایعات انتقال همراه شود. آنها او را چهره باشگاه در سال 2018 می‌دانند، بودن او به حضور پاریسی‌ها میان بهترین‌های اروپا مشروعیت می‌بخشد و به همین دلیل آنها احتمالا برابر هر گونه مذاکره‌ای در مورد آینده او مقاومت می‌کنند.

منبع: مارکا / خوسه فلیکس دیاس

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز