خبرگزاری کار ایران

مخیتاریان در یکقدمی آرسنال؛ هنریک جایگزین الکسیس؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۹۴۸

هنریک مخیتاریان احتمالا از منچستریونایتد به آرسنال می‌رود.

به گزارش ایلنا، شایعه انتقال مخیتاریان به «امارات» از وقتی قوت بیشتری گرفت که منچسترسیتی از تلاش برای جذب الکسیس سانچس منصرف شد و شانس رفتن این مهاجم شیلیایی به منچستریونایتد بیشتر شد. حالا ممکن است او به‌عنوان بخشی از این قرارداد به لندن برود.

هافبک تیم ملی ارمنستان تا سال 2020 با اولدترافورد قرارداد دارد و مینو رایولا مدیر برنامه‌های او گفته این بازیکن یا با شرایط خودش می‌رود یا بخشی از قرارداد انتقال سانچس به یونایتد خواهد بود.

به هر حال او پذیرفته آینده‌ای در منچستریونایتد ندارد و حالا به دنبال بهبود بخشیدن به شرایط دستمزد خود است. او هفته‌ای 140 هزار پوند دستمزد می‌گیرد.

رایولا که بابت انتقال 89 میلیون پوندی پل پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد مبلغ فوق‌العاده 41 میلیون پوند را دریافت کرد و همچنین مدیر برنامه‌های زلاتان ابراهیموویچ است، می‌خواهد وارد ماجرا شود. او گفت: «معامله خیلی خوبی برای آرسنال است، آنها بازیکنان بهتر و جوان‌تر می‌خواهند و باید سرمایه‌گذاری کنند. آنها باید اقدام کنند و هنوز تا رسیدن به نتیجه راهی طولانی در پیش است. منچستریونایتد سانچس را نمی‌خرد مگر اینکه مخی به آرسنال برود. سانچس بخشی از قرارداد مخی است و بدون او آمدن سانچس به اولدترافورد آسان نیست. مشکلات مخی در من‌یونایتد کاملا فوتبالی است و او هیچ مساله‌ای با مربی ندارد، دو سال و نیم دیگر قرارداد دارد و مجبور نیست برود.»

آرسنال 35 میلیون پوند برای سانچس می‌خواهد که 15 میلیون پوند آن برای مدیر برنامه‌های او، فرناندو فلیچویچ است. یونایتد هم به دنبال این است که تا جای ممکن قیمت بازیکن 28 ساله خود که تابستان سال گذشته با 26 میلیون پوند از بوروسیادورتموند خریداری شده، بالا ببرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز